Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PCO ja raskautuminen?

16.06.2010 |

Olen tuolla esikoishaaveilijoissa jo kirjoitellut kuukautisista tai niiden puutteesta. Eilen kävin gynekologilla ja ultrassa näkyi PCO. Määrättiin hormonitutkimuksia labraan. Painon pudotus ei minun kohdalla taida auttaa, BMI 20, en tupakoi ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Ovulaatiosta ei tietoakaan. Miten helposti olette raskautuneet PCO:sta huolimatta "luomusti" tai "autettuna"?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin kolmen kierron verran Terolutia, jotta kuukautiset säännöllistyi...tai oikeastaan kierrot lyheni reiluun 30 päivään. Sain ne heti tk-lääkäriltä, kun mun pitkät kierrot palautu pillereiden lopettamisen jälkeen ja kerroin et vauva toiveissa. Muutamia verikokeita multakin sillon otettiin. Noiden kolmen kierron jälkeen mulla oli parit menkat, niin et kierto oli n. 40 päivää. Sit satuttiin käymään yksityisellä tutkimuksissa, niin sopivasti, et siellä nähtiin ultrassa 17mm follikkeli. Samana päivänä pistin sit Pregnylin munasolun irroitukseen ja kyseisestä kierrosta tärppäsi. :) Pillereiden lopetuksesta meni vajaa vuosi plussaan, et ihan normaaliajassa pco:sta huolimatta onnistuttiin. Seuraavaan kiertoon olisin alottanu Clomifenin ovulaation varmistamiseksi, mut sitä ei onneks tarvinu.

Tsemppiä sinulle yritykseen.

-ray

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla