sanoinko liian tylysti
Kun sanoin, että minusta niille ei lapset kuuluis ollenkaan, jotka luunapit ja tukkapöllyt sallii?
Sanoin tämän kaverille, joka noita käyttäis (hänellä ei ole lapsia)
Sanoin, että toivottavasti ei myös tule, kun olet tuota mieltä.
Kommentit (7)
Miksi stä olis pitänyt sääliä/olla hienotunteinen?
sellainen, että siinä voi olla oikeasti VÄÄRÄ mielipide (tai niinkuin joku toisessa yhteydessä toisesta asiasta sanoi "eettisesti arveluttava mielipide".
ap
sellainen, että siinä voi olla oikeasti VÄÄRÄ mielipide (tai niinkuin joku toisessa yhteydessä toisesta asiasta sanoi "eettisesti arveluttava mielipide".
ap
mutta mielestäni asiatonta toivoa, ettei joku saa lapsia. Mistä tiedät vaikka heillä kovasti todellisuudessa yritetään raskautua, ja ronskit jutut ovat ulkokuorta vaan.
antaminen on absoluuttisesti väärin.
Se että joku pitää sitä hyväksyttävänä, on vielä enemmän väärin, kuin satunnainen erehtyminen ja teon jäkeen katuminen.
On tärkeää ilmaista tämä seikka selvästi.
mutta mielestäni asiatonta toivoa, ettei joku saa lapsia. Mistä tiedät vaikka heillä kovasti todellisuudessa yritetään raskautua, ja ronskit jutut ovat ulkokuorta vaan.
että ne olisivat vaan "juttuja"?
Tiedän tasan tarkkaan, että hänestä luunapit ja tukkapöllyt kuuluvaat TARVITTAESSA kasvatukseen.
No mä yritin kyllä vähän perua puheeni...Sanoin että harva omat lapsensa olisi oikeasti ansainnut (eli niin täydellinen vanhempi olisi) ja sanoin en minäkään täydellinen äiti ole.
ap
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että kaikki eivät välttämättä äiteiksi kävisi...
antaminen on absoluuttisesti väärin.
Se että joku pitää sitä hyväksyttävänä, on vielä enemmän väärin, kuin satunnainen erehtyminen ja teon jäkeen katuminen.
On tärkeää ilmaista tämä seikka selvästi.
perusteluja...Olen sanonut muutamia seikkoja lapsen kasvatuksesta hänelle ja niitä ovat
-Lapset pitää pystyä pitämään muuten kurissa
- Kasvatukseen täytyy voida käyttää sellaisia keinoja, joita voi keiden tahansa silmien edessä tehdä (esim. tarhan tätien). Tähänkin hän vastasi, kyllä hän pystyisi.
- Tuollaisilla saa vääränlaista valtaa/auktoriteettia ja hyvässä lykyssä lapsi voi itse "nousta" vanhemman yläpuolelle, kun vanhempi on käyttänyt vääränlaista valtaa...joku päivä luunappi ei tehoakaan(En oikein osaa tätä selittää). No silleen tavallaan voi selittää, että joskus huomaa, ettei niistä "luunapeilla" kasvatetuista tule sen tottelevaisempia.
ap