Voi hitto mikä paskapää Huutismyyjä, uhkailee poliisilla 1,8 euron takia! Ov
Stoori on tämä:
Huudsin yhden kohteen melkein kolme viikkoa sitten. Lähdettiin tuona päivänä kahden viikon lomalla ja kohteen piti sulkeutua kahden viikon päästä eli tein huudon pari tuntia kohteen avautumisen jälkeen.
Myyjäpä oli sulkenut kohteen seuraavana päivänä ja tunkenut kirjeen postiin samana päivänä.
Tultiin kotiin ja näin kirjeen eteisen lattialla. Kun avasin kirjeen, huomasin, että tavara oli rikki, ei vaikuta käyttöä, tuon saa korjattua, vsikkakaan ei uudenveroiseksi, niin kuin kohteen kuvaus oli.
Noh, laitoin sitten myyjälle viestin, että tavara tuli perille, mutta tuote on rikki, mitäs tehdään?
Ei vastausta. Kunnes sitten tänään (tuosta meilistäni on 4 päivää) myyjä oli laittanut pitkän meilin, missä kertoo käyneensä poliisilaitoksella kysymyssä neuvoa ja jos en maksa tai lähetä kirjettä takaisin, poliisit tulevat koputtamaan ovelle ja myyjä tulee samaan tahtomansa tavalla tai toisella.
Mä olin aivan äimänä, että mitä helvettiä?? Ensinnäkään myyjä ei vastannut meiliini tai jos vastasi, se ei tullut perille, toiseksi, jos palautan tavaran, mä joudun melkein maksamaan enemmän kuin tuon 1,8 euroa, koska myyjä pakkasi tavaran huonosti ja lähetti sen kirjemerkillä, kun oikea pk olisi 1,6 euroa.
Ja kolmanneksi, poliisi ei todellakaan tee mitään 1,8 euron takia! Itse kysyin pari talvea sitten yhden Huutishuijarin takia (joka kusetti multa 10 euroa) neuvoa poliiseilta ja he sanoivat, että kyllähän tuosta voi tehdä rikosilmon, mutta se ei auta mitään. Ainoastaan yli 20 euroan summista kannattaa tehdä ilmo.
Kommentit (9)
Ilmoita että lähetät tuotteen kyllä takaisin mutta myyjän kustannuksella koska tuote ei vastaa kuvausta.
Sitten laitat negan.
ja laitat negaa. Millaisia palautteita myyjällä on ennestään?
Laitoin myyjälle tossa vastausviestin, missä sanoin maksavani tuon 1,8 euroa takaisin ellei hän suostu maksamaan postikuluja. Mun mielestä ostaja ei ole velvollinen lähettämään rikki mennyttä tavaraa omasta pussistaan. Varsinkin, jos myyjä on itse ryssinyt ja postittanut liian heppoisella paketoinilla. Eipä ole mitään vastannut, mutta katsotaan.
ap
ja lähetä ilman postimerkkiä takaisin.
Laitoin myyjälle tossa vastausviestin, missä sanoin maksavani tuon 1,8 euroa takaisin ellei hän suostu maksamaan postikuluja. Mun mielestä ostaja ei ole velvollinen lähettämään rikki mennyttä tavaraa omasta pussistaan. Varsinkin, jos myyjä on itse ryssinyt ja postittanut liian heppoisella paketoinilla. Eipä ole mitään vastannut, mutta katsotaan.
ap
Oletko periaatteen ihminen vai onko sinulla erittäin pieni tuntipalkka?
Itse olen ottanut sen kannan, että en huutiksen ongelmista verenpainettani nosta. 99% ihmisitä hoitaa asiat ihan huikean hyvin. Kun paljon myy tai ostaa, niin niitä ongelmia aina ajoittan tulee. Mutta kannattaako oikeasti 1,8 euron takia noin paljon tuohtua? Jätä omaan arvoonsa tuommoinen, niin helpottaa kovin paljon elämä.
Tietty jos olet periaatteen ihminen, niin halu olla oikeassa ja tehdä oikein voi voittaa sen, että 1,8 on VAIN 1,8 euroa, jonka saattaa tehdä vaikka yhden ruokakauppareissun aikana heräteostoksessa.
saa postista vaan rahaa vastaan paketin takaisin..
Ja otti yhteyttä poliisiin! Kyllä sellaisen jälkeen verenpaine nousee itse kullakin :)
Oletko periaatteen ihminen vai onko sinulla erittäin pieni tuntipalkka?
Itse olen ottanut sen kannan, että en huutiksen ongelmista verenpainettani nosta. 99% ihmisitä hoitaa asiat ihan huikean hyvin. Kun paljon myy tai ostaa, niin niitä ongelmia aina ajoittan tulee. Mutta kannattaako oikeasti 1,8 euron takia noin paljon tuohtua? Jätä omaan arvoonsa tuommoinen, niin helpottaa kovin paljon elämä.
Tietty jos olet periaatteen ihminen, niin halu olla oikeassa ja tehdä oikein voi voittaa sen, että 1,8 on VAIN 1,8 euroa, jonka saattaa tehdä vaikka yhden ruokakauppareissun aikana heräteostoksessa.
ja alkoi uhkailemaan poliisilla.
En kyllä usko, että tuo on mennyt poliisille, kunhan aukoo päätään! En nimittäin usko, että KUKAAN poliisi ottaa tällaista parin euron kauppaa hoitaakseen esim. petossyytteen alla..
Joo, tuo voisi kyllä olla hyvä idea, että tungen kirjeen postilootaan, ilman merkkiä. Siinähän kiuhuisi lisää, siis tuo myyjä :D
Mutta siitähän se sitten riemastuisi ja uhkaisi vielä lisää poliisilla, kun olisin muka velkaa lisää sen lunastusmaksun.
Ihme kyllä, tuosta myöhäisestä yhteydenotosta tuo ei valittanut mitään tai sitten sattui lukemaan sen mun oma kuvauksen, missä ilmoitin olevsni matkalla.
ap