Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko askeettista tämä terveellisten elämäntapojen noudattaminen

Vierailija
27.08.2026 |

Syön erittäin terveellisesti, sain jopa lääkäriltä pointsit, liikun ja lepään suhteessa liikuntaan, en juurikaan syö ns. roskaruokaa tai lihaa, punaista vain korkeintaan 200 g viikko,, eli siihen laskentaan siis kaikki punainen liha. Kasviksia vedän kunnolla samoin hedelmiä, teen itse suurimman osan ruoasta, mutta täytyy todeta, että askeettista ja kurinalaista tämä on, mahdanko nyt sitten kuitenkaan ehtiä viettämään hyvää ja laadukasta vanhuutta ennenkuin kupsahdan, joten noudatanko annettuja ohjeita aivan turhaan, niin en juo enkä polta myöskään. Kyllä ollaan jännän äärellä mitä vuosilukua hautakiveeni on kaiverrettu kuolinhetkeksi ja katseleeko joku että "onpas tämä henkilö elänyt pitkän elämän TAI "kylläpäs kupsahti nuorella iällä".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuossa se hyvä puoli, että elämä nyt ainakin tuntuu pitkältä ja tylsältä.

Vierailija
2/6 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mä taas aloin syömään lihaa just terveyssyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla myös jotain asioita minkä vuoksi elää. Tietty jos nauttii terveellisestä ruuasta niin se on ihan ok. Välillä sekin voi olla hyvää.

Vierailija
4/6 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on itsestäsi kiinni miten haluat elää. Itse en syö punaista lihaa lainkaan ja syön ainakin lääkärin mielestä terveellisesti. Liikun ja pidän aivoista huolta sekä unesta. Olen jo ylittänyt eliniänodotteeni. Nyt katson tuleeko minusta Suomen vanhin, jossain vaiheessa. Täytyy olla tavoitteita.

Vierailija
5/6 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vaan osaa kokata hyviä ruokia, ja olet tottunu ahmimaan.

Vierailija
6/6 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ei ole liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä