Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rantolassa tarjoilija kaatoi kaksi vajaata kaljalasia yhdeksi ja vei toisen tyhjän pois.

Vierailija
17.06.2010 |

Äklöä? **Selvänä ei ole kivaa ravintolassa**

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit olivat pöydällä ja teki tämän yhdistämisen siinä. Halusi kai kerätä mahd. paljon tyhjiä laseja pois. Yäk!

Vierailija
2/13 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin lapset (jo yli 10-vuotiaita kaikki) 0,5 km päähän hakemaan pitsaa. Ollaan keskellä remonttia eikä ollut aikaa/mahdollisuutta alkaa ruoan tekoon mutta talkooporukalle tuli nälkä. Lapset raahasivat sitten kassikaupalla pitsoja ja kaikki tietenkin söivät. Muutama oli jäljellä, kun alkoivat kertoa, miten yksi pitsapohja oli tippunut siltä mieheltä lattialle ja sitten oli vaan nostanut ja lyönyt täytteet päälle ja uuniin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkään... Tarjoilijan ei pitäisi viedä vajaita pois jos päydässä istuu vielä joku.

Aikas yök.

Vierailija
4/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin lapset (jo yli 10-vuotiaita kaikki) 0,5 km päähän hakemaan pitsaa. Ollaan keskellä remonttia eikä ollut aikaa/mahdollisuutta alkaa ruoan tekoon mutta talkooporukalle tuli nälkä. Lapset raahasivat sitten kassikaupalla pitsoja ja kaikki tietenkin söivät. Muutama oli jäljellä, kun alkoivat kertoa, miten yksi pitsapohja oli tippunut siltä mieheltä lattialle ja sitten oli vaan nostanut ja lyönyt täytteet päälle ja uuniin...

ne pöpöt kuolee. uunissa on toistasataa astetta, heidän lattialla jos jotain on ollut, ei sitä enää uunin jälkeen ole.

ja desinfiointua koiran paskaa?

Vierailija
5/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi pöydässä oli mun vanha lasi, jossa oli "pohjat" jäljellä ja sitten uusi täydempi lasi, josta join. Tarjoilija kaatoi "pohjat" siihen lasiin, josta olin juomassa ja vei tyhjän pois. Pöydässä oli myös ystäväni ja hänen lasinsa, joten tarjoilija ei voinut mistään tietää, onko lasi, jossa "pohjat" olivat, minun, vai ystäväni tai kentien jonkun ihan muun asiakkaan, joka on aikaisemmin istunut pöydässä.

Käsittämättömän huonoa palvelua! Eipä ole tullut siinä ravintolassa enää käytyä sen jälkeen.

Vierailija
6/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken pizzanpaiston. Ei mamu-paikka. Mamupaikoissa ei koskaan pestä käsiä.

Lähikuppilassa paskaiset lasit (roikkuvat siinä tiskillä esillä--> sameata karstaa täynnä.)

Salaatintekijä kaivelee nenäänsä ja pudottaa kököt sinne salaattiin.

Onhan näitä...

Vierailija
7/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleeni, kun taannoin olin ihan tasokkaassa ruokaravintolassa Tukholmassa sikäläisten kollegoideni kanssa syömässä. Tarjoilijoina oli suomalaissyntyinen pariskunta(?), joiden toiminta vaikutti siltä kuin olisivat olleet pienessä maistissa itsekin. Pöydässä oli sekä puna- että valkoviiniä. Kun yksi seurueen jäsen punaista yhden huikan lasista maistettuaan totesi, että haluaakin valkoista, antoi tarjoilija kylmänrauhallisesti tämän "vähänmaistetun" lasin eteenpäin seuraavalle punaista pyytäneelle... Kyllä oli hämmentävä tilanne. Koko pöytäseurue meni ihan hiljaiseksi.

Vierailija
8/13 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin juonut jonkun drinkin, ja tarjoilija keräsi pillit pois.. Ne kun kierrätetään.. Siis eihän niitä kunnolla voi edes pestä.. Menkääs vaan näihin maahanmuuttajapaikkoihin..

Vierailija
9/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olisi juntin näköistä, jos tarjoilija menisi kahden vajaan lasin tai tuopin kanssa. Helpompaa on, kun on yksi täysi lasi ja muut tyhjiä. Sama tehdään ruokalautasille, jos on paljon tähteitä. Syökää lautasenne tyhjäksi ja juokaa kaljanne loppuun!

Vierailija
10/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin juonut jonkun drinkin, ja tarjoilija keräsi pillit pois.. Ne kun kierrätetään.. Siis eihän niitä kunnolla voi edes pestä.. Menkääs vaan näihin maahanmuuttajapaikkoihin..

eli ne laitetaan energiajätteeseen eikä niitä pestä.

Pilli maksaa ehkä 0,1 senttiä ja peseminen ja kuivaaminen vähintään 10 krt määrän, koska tarvitaan työtä moiseen.

Vierailija
11/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pöpöt kuolee. uunissa on toistasataa astetta, heidän lattialla jos jotain on ollut, ei sitä enää uunin jälkeen ole.

Vierailija
12/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kierrättäminen tarkoita, että niitä kierrätetään asiakkaalta toiselle!

Vierailija
13/13 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoiko tarjoilija sen pois vai jätti pöytään? Istuiko pöydässä olijat pöydässä vai olivatko poissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi