Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa mennä taas tänä kesänä häihin, kun mieheni

Vierailija
17.06.2010 |

vetää hirveät lärvit, flirttailee kavereiden naisystäville ja jättää minut yksin lasten kanssa, kun viettää laatuaikaa taskumatin ja sikarin kanssa jossain kivassa piilopaikassa. En jaksa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi. Itse valitsisin toisin. Muista, että parisuhteessa on aina kaksi.

Vierailija
2/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERÄTYS!!!! Miksi katsot juoppoa huoripukkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niissä häissä jotka ovat sinun puoleisten ystävien/sukulaisten.

Lähetä taas mies yksin niihin häihin jotka ovat hänen puoleisten ystävien/kavereidensa. Mitä sitä turhaan mennä pahoittamaan mieltään jos tietää että meininki on tuota joka tapauksessa.

Vierailija
4/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viepäs lapset hoitoon ja eiku häihin juhlimaan. Nautit omasta taskumatista sinäkin ja tanssit muiden miesten kanssa ja kas kas.. kukas se kohta on koko ajan kiinni sinussa... semmosii ne yleensä on. No mun entinen oli ainakin.

Vierailija
5/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Miten selittäisin muille sen, että mies ei ole mukana? ap

ettette saanut lapsenvahtia, että yksi lapsi/mies on kipeänä, miehellä on meno heti seuraavana aamuna, tai ihan vaan että nyt päätettiin näin, saahan tuota ukkoa katsella kotonakin ihan tarpeeksi.

ja jos lähdet yksin, muista täyttää taskumatti niin, että miehesi sen huomaa. Joit tai et, minä ainakin ottaisin sen ihan kiusallani mukaan.

Vierailija
6/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi.

Vierailija
7/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taskumatin kanssa toisten häissä. Meillä on kaksi pientä lastakin. Mies on muuten ihan selväjärkinen ja luotettava ihminen, mutta häissä jotenkin sekoaa. On hirveää katsottavaa, kun liimautuu kiinni johonkin naiseen ja hönkäilee humalaisena tämän korvaan jotain. Se loukkaa ja satuttaa niin paljon, kun itse seison siinä vieressä. ap

Vierailija
8/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustellut tästä miehesi kanssa?

Vierailija
9/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiso sitten sen vieressä!

jätä kotiin! ja selitä vaikka muille ihan kun asia on: et jaksa kattoo sitä sekoilevaan känniääliöö, parempi kun jäi kotiin lasten kans ja sinäkin joskus saat nauttia juhlista!

eikä sun tartte vetää kännejä,jos ei huvita! voi sitä muutenkin vaaan olla juhlissa!!! tuuletu hyvä nainen!!!

Vierailija
10/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mopo lähtee käsistä. Ja jälkeenpäin kieltää kaiken. ap

Vierailija
11/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sun tartte vetää kännejä,jos ei huvita! voi sitä muutenkin vaaan olla juhlissa!!! tuuletu hyvä nainen!!!

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että otat sen taskumatin mukaan ja nimenomaan niin, että miehesi näkee, että se on mukana.

Vierailija
12/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ja kuvaat kaiken. Saattepahan keskustella todisteiden kera ensi kerralla.

Vierailija
13/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulettumaan.

Vierailija
14/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeepähän sitten itsekin, miten on pöhköillyt, eikä voi syyttää ap:ta ylireagoinnista.

mukaan ja kuvaat kaiken. Saattepahan keskustella todisteiden kera ensi kerralla.

Vierailija
15/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella ja sietää miehen käytöstä siellä häissä, vai selittää muille jokin valkoinen valhe miksi lähdit yksin?

4: Miten selittäisin muille sen, että mies ei ole mukana? ap

Vierailija
16/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä yrittäisin jotain vastaavaa, mies taatusti tulisi häihin. Joko hommaisi lapsenvahdin tai sitten tulisi lasten kanssa eri kyydillä. Ja sittenhän oltaisiinkin taas alkup tilanteessa.

Vierailija
17/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vikasi, mitäs vonkasit sen perään ja vielä ukoksesi otit. Siinä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
18/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies jää kotiin jos ei osaa käyttäytyä. Mieti mitä muut ajattelevat jos miehesi iskee kännissä muita naisia kun sinä olet paikalla...

Vierailija
19/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taskumatin kanssa toisten häissä. Meillä on kaksi pientä lastakin. Mies on muuten ihan selväjärkinen ja luotettava ihminen, mutta häissä jotenkin sekoaa. On hirveää katsottavaa, kun liimautuu kiinni johonkin naiseen ja hönkäilee humalaisena tämän korvaan jotain. Se loukkaa ja satuttaa niin paljon, kun itse seison siinä vieressä. ap

kaikki häät, jos tuota käytöstä esiintyy vaan niissä?! Vähän niinku jotkut ei osaa käyttäytyä ulkomailla...

Vierailija
20/20 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävän häissä oli vastaava tilanne. Kaason mies on aivan ihana, juristi + mukava, mutta alkoholi ei sovi hänelle lainkaan.

Meinasi jättää miehen kotiin, mutta mies ei siihen suostunut. Häissä oli ammattikuvaaja ja sanoi kuvaajalle ostais pätkän miehen toilailuja. Kuvaaja kuvas aina välillä miestä, lasku oli vaan joku 100 euroa, koska ei tarvinnut lainkaan editoida etc.

Häissä mies sammui, laitettiin autolla taksiin ja naapuri vei miehen kotiinsa ja sänkyyn, kun kaasolla oli häissä vielä työt kesken. Seuraavalla viikolla näytti videon ja sanoi mies häpes itseään aivan hirveesti. Kuulemma sen jälkeen osaa käyttäytyä.

Nyt sun pitää miettiä haluatko ottaa miehesi häihin, jos ei osaa käyttäytyä. Onko käyttäytyminen niin huonoa, että häiritsee muita. JOs on, jätä oikeesti kotiin. Sanot suoraan hän ei osaa käyttäytyä ja ei ole sanojensa arvoinen ja jää kotiin.

Voit sanoa helposti lastenvahti petti ja teidän tutut huokaisevat helpotuksesta, eiköhän muutkin ole miehesi huonon käytöksen huomannut.

Jätä ukko himaan ja pidä hauskaa !