Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helevetti mikä stressipäivä takana!

Vierailija
17.06.2010 |

Olen vasta nyt yöunien ja noin tusinan kahvikupillisen jälkeen saanut itseni oikeille raiteille ja toimintakykyiseksi.

Meillä siis kävi eilen ilmi, että 16-v ysin lopettanut poika ei päässyt yhteisvalinnassa mihinkään hakemalleen linjalle amikseen. Keskiarvo ei riittänyt (oli vaan 5.6 ja juu, on tiedossa että se on huono, mutta poika pisti ysiluokan niin ranttaliksi että itse asiassa se on hyvä koska poika olis voinut jäädä luokalleenkin ellei oltais vahdittu sen koulunkäyntiä tosi tiiviisti koko kevään, hyvä ettei kädestä pidellen saateltu kouluun ja vieressä vahdittu kokeisiin lukua...)

Poika ja isänsä ottivat sitten todella rajusti yhteen tämän jatkokoulutuksen tiimoilta, tuli kauhea riita niille ja viittä vaille oli, etten tosiaan kutsunut poliisia hätiin kun mies ja miehenkokoinen tappelivat.

Vetelähän tuo poika on, siitä ei pääse mihinkään ja osattiin kyllä jollain tapaa odottaakin tätä, mutta isällään hitsasi heti kiinni kun asiasta tuli täyttä totta ja poika itse vain kohautteli olkiaan kun isänsä raivosi ja huusi että mitäs herra meinaa nyt tehdä. Nyt on sitten keskusteluyhteys täysin poikki ja poika huutaa, että menee mieluummin vaikka vankilaan kun minnekään jämäpaikoille jotka ei kiinnosta.

Jotenkin tuntuu, että kyllä sitä kiinnostaa ja suoraan sanottuna vituttaa ja se nimenomaan sattuukin häneen, kun itse tiedostaa, että on omalla käytöksellään ihan itse sössinyt oman tilanteensa.

En jaksaisi aina toimia sovittelijana mutta kyllä kai se jumankauta on taas koottava itsensä ja ruvettava potkimaan poikaa perseelle ja tyynnyttelemään miestä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kommentoida.

Miten sinne kalloon taotaan oppia jos oma motivaatio ei riitä?

En ole ap, mutta meillä poika joka kieltäytyi käymästä koulua. Mites sinne raahataan 80 kiloinen miehen voimilla varustettu poika väkisin? Apua haettiin ongelmiinsa jo nuorempana mutta ei saatu. Kaikki keinot käytettiin, kiristys ja lahjonta mutta mistään ei mitään apua. lopulta tuli turpiin kun yritettiin poikaa väkisin repiä sängystä ylös aamuisin.

Älä oikeasti viitsi aukoa sellaisesta mistä et mitään tiedä.

Heti ensimmäisestä oharista? En usko. Noin 8 keskiarvosta alle kutoseen on sellainen matka, että sitä ei ihan pienellä typeryydellä tehdä.

Tosin on ihan oman työnne tulosta saada pojalle huono todistus, jotain meni vikaan ja rajusti, mutta te ette tehneet parastanne.

tällaisilta ihmisiltä pistäisi lastenteko kieltää kokonaan

Vierailija
22/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee lukioon, koska sinne pääsee kaikki

lukioon mene, vaan ne joilla on keskiarvo jolla sinne kannattaa mennä. Ei sinne vitosen keskiarvoilla kannata lähteä eikä olemattomalla koulumotivaatiolla.

t: äiti-ap edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi