Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtui leikkipuistossa

Vierailija
17.06.2010 |

Olin juuri syöttämässä kuopusta ja nostin katsettani jatkuvasti seuratakseni esikoisen touhuja. hän leikki toisen 4-vuotiaan sekä 5-vuotiaan kanssa ja leikki oli sujunut ongelmitta jo reilun tunnin. juuri silloin kun en katsonut tapahtui jotain. Joku äiti alkoi karjua ja sättiä "ettekö yhtään katso noiden perään!?" Nousin heti kuopus kainalossa ja menin paikalle kysyin mitä tapahtui jolloin tämä 5v alkaa selittää että minun poika sekä se toinen 4v oli lyöneet toista saman ikäistä poikaa. Komensin omaa poikaa ja sanoin että jos ei osaa käyttäytyä lähdemme pois. pojat olivat kunnolla loppuajan mutta ihmetytti sen äidin käytös tämän tapahtuneen jälkeen kun puhui lapsilleen siinä vieressä "todella tyhmiä poikia" "joo, tosi ilkeitä" "ihan hirveitä kakaroita" jne. loi murhaavia katseita. Olen niin arka etten uskaltanut mennä sanomaan että anteeksi juuri sillä hetkellä katsoin kuopusta päin kun olin syöttämässä. tai jotain..

On munkin lapsia puistoissa joskus pamautettu lapiolla päähän, tönäisty tai lyöty mutta en ole loppupäivää sättinyt niitä lapsia ja niiden vanhempia siinä vieressä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl varmaan kiukutti vähän tommonen käytös toiselta äidiltä! Ei sil kyl hirveesti varmaan kavereita oo muista äideistä, kun on itse niin kaikkien yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla