Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä sanon mun miehelle?!! En kestä!

Vierailija
16.06.2010 |

Mitä mä voin tehdä tai sanoa, mä olen niin kyllästynyt!

Jos mulla on joku alapäävaiva, niin mies: "aijaa, kukas mies siellä on käyny?" tai "Aijaa, ootko saanut joltain mieheltä tartunnan?" (oli asia mikä vaan)

Viimeksi kun oli nännit kipeät ennen menkkoja, niin mies:"Aijaa, kukas mies niitä on käyny vääntelee?" Ja oli kovin epäileväinen, että nännit voivat "tosta noin vaan itsekseen" tulla kipeiksi.

Kun tein yksi päivä töissä 2h pidempää töitä :"Mikäs siellä töissä nyt niin mielenkiintoista on? Ettei vaan olisi sutinaa jonkun työkaverin kanssa?"

Tai jos joku työkaveri lähettää tekstarin työasiaoista:"Kukas siellä nyt viestii?" ja sitten "Mitäs niin tärkeää asiaa sillä _sulle_ on että pitää ihan tekstaria laittaa?"

Noi on kai niinku vähän vitsejä, mutta mä olen NIIN KYLLÄSTYNYT!!!!! Tois sama levy päällä joka AINOA kerta kun jotain vastaavaa tapahtuu.

Tänään mua alkoi jo päivällä ottaa asia pattiin. Mulla on hiivatulehdus ja kävin ostaa siihen puikkoja ja nyt oon jo VALMIIKS KYLLÄSTYNYT siihen mitä mies taas sanoo: "Aijaa, keneltäs mieheltä sä olet sellaisen saanut?"

AARGGGH!

Olen niin kyllästynyt etten tiedä jaksanko edes sanoa sille ikinä enää mitään jos mun alapäätä, tissejä tai persettä vaivaa joku asia.

Mitä voin tehdä? Mitä tollaseen kannattaa ees vastata?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaat vaikka että yheltä sellaselta vaan, joka luottaa suhun, eikä kysele rasittavia tyhmyyksiä joka kerta kun mahdollista...

Vierailija
2/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllästyttää pahan kerran.

Mut toisaalta en mä kyllä käsitä, miksi sä sille kaikkia yököttäviä intiimivaivojasi valitat. Mahtaa olla tosi romanttiikantappaja keskustelunaloituksena...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovalla ja selkeällä äänellä että NO PERKELE KU SE NAAPURIN REISKA RASSAA NII JOHAN SIITTÄ KAIKENLAISTA VAEVAA TULEE!!!!

Ja sitten hieman hillitymmin että haista sinä paska jos et kaikkien näitten vuosien jälkeen tuon enempä luota.

Vierailija
4/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulisi mieleenikään raportoida miehelle alapääni erilaisia tilanteita.

Vierailija
5/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllästyttää pahan kerran.

Mut toisaalta en mä kyllä käsitä, miksi sä sille kaikkia yököttäviä intiimivaivojasi valitat. Mahtaa olla tosi romanttiikantappaja keskustelunaloituksena...

keskustellaan kaikenlaiset vaivat, niin intiimi- kuin muutkin. En tiedä, miten herkässä teillä romantiikka on, jos se ei yhtä hiivatulehdusta kestä.

Vierailija
6/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi ja kertoisin, etten pidä hänen tyylistään kommentoida noin. Ellei mene perille, kannattanee lopettaa intiimivaivoista kertominen.

Vierailija
7/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun piti ottaa pomolta suihin".

Tai sitten sanot, että noi vitsit alkaa käydä todella vanhoiksi.

Voit myös todeta, että niin metsä vastaa kun huudetaan. Kysy mieheltä, onko jotain salattavaa, kun epäilee sinua koko ajan.

Pidä sävy kevyenä, jos mies sanoo, että hän vain vitsailee, niin voit sanoa, että niin sinäkin. Ja että onpas meillä huonoja vitsejä.

Vierailija
8/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä puhutaan näistä ihan normaaleina parisuhteeseen kuuluvina asioina. Hiivatulehduksessahan myös puoliso pitää hoitaa, vaikka kai harvemmin tarttuu mieheen.

Tai yleensäkin, intiimiasiat ovat ihan luonnollisia asioita josta meillä ainakin puhutaan.

Ihmettetelen syvästi jos ei puolison kanssa tällaisia asioita voi jakaa.

Vierailija
9/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen. Ja kyllä todellakin valitan intiimivaivat siinä missä kaikki muutkin vaivat, tuon miehenhän kuuluisi olla se maailman läheisin olento mulle! Ja niinhän tuo mieskin valittaa kaiken mahdollisen mahtavista pieruistaan, ripuleistaan ja milloin mitäkin vaivaa omaavasta peniksestään tai palleistaan minulle. Huom, minä en kuitenkaan kuittaile jonkun naisen tartuttaneen tauteja tai imeskelleen palleja kihelmöiviksi tai sen sellaista.

Mä olen sanonut miehelle varmaan tuhat kertaa, että vitsi on todellakin jo vanha eikä yhtään hauska. Olen myös kuitannut joskus, että huoltoyhtiön sedältä/postimieheltä/naapurin Reiskalta varmaan. Ainoa efekti on ollut, että tämä "vitsi" on vain laajentunut entisestään, ei siis ole kuittauksena enää pelkästään intiimivaivoihin, vaan ihan kaikkeen. Eilen vein roskia ja vaihdoin muutaman sanan naapurin naisen kanssa - mies kysyi heti, että minkäs miehen kanssa unohduit sinne vehtaamaan. Tänä aamuna lähdin lasten kanssa puistoon, ja vastaan tuli naapurin mies, joka matkan päästä huikkasi asiaa yhteisen pihan leikkimökistä, jonka kunnostuksesta naapuruston voimin olemme puhuneet. Mies osoitti kerran minua ja sitten leikkimökkiä, ja mieheni oli sitten ikkunasta nähnyt tämän - kotiin tullessamme mies oli eteisessä vastassa kysymässä, että mitäs leikkimökkipanoja se naapurin mies sulle aamulla ehdotteli. Tässä illalla juttelimme esikoisemme huomisen uimakoulusta, ja minä sanoin vieväni lapsen sinne - mies tokaisi tähän, että onkos siellä joku hottis uimavalvoja, kun sä niin ehdottomasti haluat sen viedä. Mies itse ei osaa edes uida kunnolla, eikä ole osoittanut mitään mielenkiintoa lapsen uimakoulua kohtaan, joten olen olettanut, että tämä uimakoulu on sitten mun hoidettava (ja oikeasti, kuinka moni aikuinen mies käyttää sanaa hottis...), mutta miten vaan. Välillä on käynyt mielessä, että pitäisi varmaan ihan kiusallaan käydä hakemassa joku tippuri, klamydia tai HIV, että saisi tuon idiootin suun umpeen.

Jos joku keksii, miten tuon saa uskomaan suoraa puhetta ja lopettamaan tuollaisen teinipoikien tasolla kulkevan kuittailun, kertokaa ihmeessä.

Vierailija
10/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä vaivoja valittelisin, jos mulla olis jotain salattavaa!!

Ja samalla epäilisin miehen touhuja oikeasti, kun usein pahimmin mustiksia ovat juuri itse pettävät miehet.

Vierailija
11/19 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin kirjoitustasi niin tajusin, että MINÄ olen omaa miestäni kohtaan samanlainen. Lähinnä vitsillä heittänyt, enkä ole ajatellut että se olisi oikeasti näin rasittavaa vaikka mies on kyllä jokusen kerran sanonut, että vitsit on menneet vanhaksi ettei jaksa kuunnella.

Luin tämän viestin ääneen miehelle ja sanoin tunnistavani itseni ja kysyin että onko se oikeasti NÄIN rasittavaa kuin tästä viestistä voi lukea. Mies sanoi että on. Pyysin anteeksi ihan vilpittömästi ja lupasin, että yritän vähentää kuittailua. En oikeasti tajunnut kuinka rasittavaa se voi olla.

Kiitos sinulle viestistäsi ja toivottavasti itse muistan tämän ensikerralla kun tekee mieli kuittailla. Ehdotan, että oikeasti näytät kirjoittamasi viestin miehellesi. Ehkä hänkin ymmärtäisi paremmin.

Vierailija
12/19 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä puhutaan näistä ihan normaaleina parisuhteeseen kuuluvina asioina. Hiivatulehduksessahan myös puoliso pitää hoitaa, vaikka kai harvemmin tarttuu mieheen.

Tai yleensäkin, intiimiasiat ovat ihan luonnollisia asioita josta meillä ainakin puhutaan.

Ihmettetelen syvästi jos ei puolison kanssa tällaisia asioita voi jakaa.

Vierailija
13/19 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaavaa tuollainen jatkuva epäily, että toisella käy koko ajan mielessä että olis joku toinen mies. Oli vitsi tai ei.

Vierailija
14/19 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutenkaan ole minusta ihan ilmoitusasia että jokin paikka on kipee...

Vierailija
15/19 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä se on. Ja pahenee.

Vierailija
16/19 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle joskus, että missäs sä oikein oot *****si uittanut ja tuliaisia kotiin tuonut, kun mun alapäätä nyt näin kutittaa.

Tää oli huumormielessä heitetty ehdotus, en tiedä kannattako oikeasti sanoa.

Mitä mä voin tehdä tai sanoa, mä olen niin kyllästynyt!

Jos mulla on joku alapäävaiva, niin mies: "aijaa, kukas mies siellä on käyny?" tai "Aijaa, ootko saanut joltain mieheltä tartunnan?" (oli asia mikä vaan)

Viimeksi kun oli nännit kipeät ennen menkkoja, niin mies:"Aijaa, kukas mies niitä on käyny vääntelee?" Ja oli kovin epäileväinen, että nännit voivat "tosta noin vaan itsekseen" tulla kipeiksi.

Kun tein yksi päivä töissä 2h pidempää töitä :"Mikäs siellä töissä nyt niin mielenkiintoista on? Ettei vaan olisi sutinaa jonkun työkaverin kanssa?"

Tai jos joku työkaveri lähettää tekstarin työasiaoista:"Kukas siellä nyt viestii?" ja sitten "Mitäs niin tärkeää asiaa sillä _sulle_ on että pitää ihan tekstaria laittaa?"

Noi on kai niinku vähän vitsejä, mutta mä olen NIIN KYLLÄSTYNYT!!!!! Tois sama levy päällä joka AINOA kerta kun jotain vastaavaa tapahtuu.

Tänään mua alkoi jo päivällä ottaa asia pattiin. Mulla on hiivatulehdus ja kävin ostaa siihen puikkoja ja nyt oon jo VALMIIKS KYLLÄSTYNYT siihen mitä mies taas sanoo: "Aijaa, keneltäs mieheltä sä olet sellaisen saanut?"

AARGGGH!

Olen niin kyllästynyt etten tiedä jaksanko edes sanoa sille ikinä enää mitään jos mun alapäätä, tissejä tai persettä vaivaa joku asia.

Mitä voin tehdä? Mitä tollaseen kannattaa ees vastata?

Vierailija
17/19 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaaloisen mustasukkaisuuden kehittymiseltä, kohta se menee niin pahaksi että paluuta ei ole. Sitten oikeasti ei voi enää jäädä minuutiksikaan mihinkään, kellosta lasketaan montako minuuttia kotimatka kestää, ja roskia ei voi viedä, kun kuitenkin on sovittu tapaaminen jonkun kanssa.

Vierailija
18/19 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka myöntää reilusti virheensä ja yrittää jopa karsia niitä pois on todella harvinainen nykyään. Ole ylpeä itsestäsi, ansaitset 10 pistettä ja papukaijamerkin.

P.S. Ja tämä kehu oli aivan vilpittömästi annettu. Ei siis sarkasmia eikä vithuilua :-)

Kun luin kirjoitustasi niin tajusin, että MINÄ olen omaa miestäni kohtaan samanlainen. Lähinnä vitsillä heittänyt, enkä ole ajatellut että se olisi oikeasti näin rasittavaa vaikka mies on kyllä jokusen kerran sanonut, että vitsit on menneet vanhaksi ettei jaksa kuunnella.

Luin tämän viestin ääneen miehelle ja sanoin tunnistavani itseni ja kysyin että onko se oikeasti NÄIN rasittavaa kuin tästä viestistä voi lukea. Mies sanoi että on. Pyysin anteeksi ihan vilpittömästi ja lupasin, että yritän vähentää kuittailua. En oikeasti tajunnut kuinka rasittavaa se voi olla.

Kiitos sinulle viestistäsi ja toivottavasti itse muistan tämän ensikerralla kun tekee mieli kuittailla. Ehdotan, että oikeasti näytät kirjoittamasi viestin miehellesi. Ehkä hänkin ymmärtäisi paremmin.

Vierailija
19/19 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatpa ne sitten missä päin kehoani tahansa.

Toivottavasti saat ap. miehesi puheet loppumaan. Kerta ja kaksi tuollainen vitsailu voi olla hauskaa mutta alkaa pidemmän päälle varmasti todella rassaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi