Seksuaalisesta haluttomuudesta kärsivät, isompien lasten äidit! Vertaistukea...
Huoh, olen kärsinyt seksin puutteesta siitä lähtien kuin esikoinen syntyi. Tai pikemmikin siitä asti, kun raskaustesti näytti plussaa. MIES, joka oli miesten mies liki 10 vuotta, muuttui plussatestin myötä isäksi. Ei minun silmissäni vaan hänen. Kun aloin odottaa esikoista, ei mies kyennyt enää rakastelemaan. Selibaattia oli koko raskauden ajan. Ok, ei mitään. Minulla kuitenkin hormoonit hyrräsivät, joten hoidin omin käsin. Lapsi syntyi. Koliikki. Maitoallergia. Totaaliväsymys molemilla. Ei seksiä. Yksi onneton risteily ja kuopus sai alkunsa. Sama juttu selibaatin suhteen. Ok, ei kummempaa draamaa.
Nyt mennyt vuosia eteenpäin. Lapset jo isoja. Minun ei teekään mieli vaikka odotusaikana kärvistelin himoissani ja odotin kuinka mieheni ottaisi minut. Nyt mieheni haluaisi ja minä en!
Miten saada se intohimon tunne takaisin? Olen odottanut niin kauan ja sitten en haluakaan...?
Kommentit (2)
Näin ainakin minulla.
Jos ei tee ollenkaan mieli, kuten minulla oli tälläinen suunnilleen vuoden mittainen kuivakausi.
Sitten "pakotin" itseni haluamaan..
Liukluvoidetta, hierontaa, läheisyyttä.. (seksin uudelleen aloituksesta ei tule mitään ellei ole jatkuvaa hellittelyä ja läheisyyttä.. flirttiä..)
Omaa aikaa.. varatkaa viikonloppu vain teille kahdelle.
tuli oikeastaan toisen lapsen jälkeen (nyt 8v) Uskoisin että rankka valvominen sairaan lapsen kanssa aiheutti sen. Mutta ei ole halut palanneet, tosi harmillista. En osaa siis neuvoa sinua, mutta vertaistukea saat kyllä :)