millaisia eroja liivinsuojissa?
Eli onko kauppojen omien merkkien (ne "halpis" merkit) ja esim ainun kertakäyttöisillä liivinsuojilla paljon eroa?
Hinta kun on puolet halvempi noissa kaupan omissa merkeissä...
Kommentit (6)
Nännit tarttui niihin ja tuntui, ettei ne pidä pieniäkään määriä maitoa! Aina oli liivit märkänä...
Halpikset ovat kova/sileäpintaista paperia, sisällä toki selluloosaa. Tarraavat tosiaan kiinni nänneihin ja toisaalta reuna on niin paksu (ei siis kunnolla ohennettu), että kuultavat liivien läpi helposti.
Oma ehdoton suosikkini on Natusan. Jos sitä ei ole saatavilla, saatan tyytyä Ainuun.
mieltä kuin muutkin, eroja on! Ainuja, Liberoita ja Natusaneja olen kokeillut ja Natusanit on parhaat; pysyy paikallan, ei loista vaatteiden läpi kuten ainut. En enää muista mikä vika Liberon suojissa oli, mutta jostain syystä nekin päätyivät huonojen listalle. Halpismerkit ovat vielä huonompia, jäivät käyttämättä.
Apteekissa myytäviä oli äitiyspakkauksessa joskus kokeilukappaleita, mutta ne eivät mielestäni olleet kovin näppäriä käyttää -ja tietysti apteekin hintataso on ihan eri kuin muiden vastaavien.
joissa olis ohut hengittävä muovi, joka ei päästä maitoa läpi. Mulla maitoa tulee paljon eikä mitkään liivinsuojat, mitä marketeista saa auta.
Ameriikasta ostin aikoinaan ihan huippuja suojia, joissa oli sama systeemi kuin esim. pikkuhousunsuojissa. Liivit pysyi puhtaana eikä tarvinnut yhtään pelätä, että paita on märkä ja läikikäs.
Suomessa liivinsuojatkin on varmaan miesten suunnittelemia PERKEMA!
niihin jää nännit kiinni.. jotenki ihmeellisesti liimautuu kiini. jos halut säästää, älä osta halpoja!!! mulla ainakin jääny käyttämättä..