Monta arpea ihollesi on elämän aikana tullut?
Ja mistä arvet ovat tulleet? Itselläni kädessä,jalassa,nenässä ja syynä noissa oli koira. Yksi nenän alla, vetäsin lapsena turvalleen jäiselle pihalle. Mahassa muutama pikkuarpi ne on tulleet tähystysleikkauksista. Siinä tais olla omani, ainii reidessä siitä rokotteesta joka ala-asteella annettin.
Kommentit (8)
Kehostani on 25 % palanut, joten jälki on sen mukaista.
On ihonsiirtoarpia, on appendixarpi, on raskausarpia. Ja joukossa pienen pieniä vesirokonarpia. On se koirakin joskus louskuttanut nenästä siivun.
Sektioarpi: näkyvissä vain yksi arpi, sektioita 3
Suonikohjuleikkausarvet: koristavat toista jalkaa nilkasta nivusiin, säännöllisin väliajoin viilto. Reilusti yli 10 kpl näitä.
Sektioarpi ei näy kenellekään :), se tosin on minusta ns ällö, koska siinä on päällä sellainen muhkuramakkara, joka ilmeisesti melkein kaikille tuohon tulee. (Tai siis näkyyhän tuo kotona ja naistensaunassa, mutta ei yleisesti).
Jalan arvet sitä vastoin näkyvät aina kesällä. Nilkan näkyvät ainakin usein, samoin pohkeessa olevat. Mutta ne ovat ihan ok, vaikka näkyvätkin :)
Kädessä kissan raapaisusta ja toinen saksilla leikattu. Jaloissa kolme pyörällä kaatumisen seurauksena ja yksi partaveitsellä ja yksi saksilla leikattu. Ja se rokotusarpi. Tietty raskausarpia, mutta ne nyt ei mitään oikeita arpia olekaan.
Melkein kuin vetoketjuja. Ja takana vammojen katkoma futis- ja lentisura.
raskausarpia ei ole, kaksi lasta kuitenkin...eipä ole muita, minulla ei rokotteesta(kaan) jäänyt mitän arpea
+ 1 arpi luomenpoistosta
+ lukemattomia vesirokon arpia ympäri kroppaa
Teininä ja aikuisena masennuksen kourissa tuli viilleltyä ja käsivarsissa on satoja eripituisia/syvyisiä/levysiä arpia ihan ristiinrastiin :-( Mahassa 6 leikausarpea reisissä muutama, varsin ilkeän näköinen, viiltely arpi..
Noista arvista en koskaan eroon pääse mutta onneksi olen jo oppinut hyväksymään ne. Ne on mun selviämistarinani..
Kymmeniä raskausarpia
Kymmeniä aknearpia
Kymmenia arpia lapsuuden haavereista
Yksi arpi ehkäisykapselista
Onhan noita.
Ainoastaan tähystysarvet ovat kunnolla näkyviä.