Susan Ruusunen syyllistyi rikokseen, oliko tuomio oikea?
Itse olen sitä mieltä että tuomio oli oikea.
Kommentit (5)
vääräksi sanovat, teille kysymys? Saako ystävät tai ex miehet kirjoittaa kirjan tai vaikka lehtijuttuja joissa te ja mahdolliset lapsenne esiinnytte omalla nimellä.
tuo kirja nyt niin pääministerin yksityisyyttä luokkaa, kun vertailee, mitä muuta hänestä julkisuuden kautta tiedetään. Pahimmat paljastukset on tehnyt ihan itse jäädessään kiinni valheista ym...
Pientä on siis joku uuniperunapaljastus mun mielestä.
Ja ei olisi oikein, että exäni kirjoittaisi ruokatottumuksistani kirjan, mutta minäpä en olekaan Ikea-reissuista, naisseikkailuista ja vaalirahoista satuileva pääministeri
tuo kirja nyt niin pääministerin yksityisyyttä luokkaa, kun vertailee, mitä muuta hänestä julkisuuden kautta tiedetään. Pahimmat paljastukset on tehnyt ihan itse jäädessään kiinni valheista ym...
Pientä on siis joku uuniperunapaljastus mun mielestä.
Ja ei olisi oikein, että exäni kirjoittaisi ruokatottumuksistani kirjan, mutta minäpä en olekaan Ikea-reissuista, naisseikkailuista ja vaalirahoista satuileva pääministeri
paljastuskirjassaan juttuja lapsistasi?
kirjoitti kirjan omasta elämästään. Ei ollut oikea tuomio. Ja kirjassahan ei edes ole mitään hirveitä paljastuksia uunipotun elämästä.