Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ainakin Tampereella päiväkoti aukeaa just silloin aamulla

Vierailija
16.06.2010 |

kun vanhemmilla on tarve. Siis aikaisintaan klo 6 mutta siis vanhempien tarpeen mukaan. Jos yksikin vanhempi kertoo että tuo lapsen klo 6 niin silloin päiväkoti aukeaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ryhmä aukaisee ovensa kuudelta ja sinne sitten viedään kaikki lapset ennen aamu seiskaa. Sitten sitä mukaan kun ryhmien omat hoitajat saapuvat paikalle, käyvät hakemassa päivystysryhmästä omat hoidokkinsa omalle osastolle.

Toimiva systeemi ja aina kun omaani oon joutunut päivystävään ryhmään viemään, on siellä ollut muitakin lapsia.

Vierailija
2/3 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni tuossa ketjussa puhuttiin siitä, että päiväkoti avataan silloin, kun on SOVITTU, ei silloin, kun joku keksii tulla oven taakse koputtelemaan. Tämä sovittu aika on eri päiväkodeissa eri aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisistaan. Olen itse töissä päiväkodissa ja päiväkotimme avaa ovensa klo 7.00. Tulen töihin yleensä 6.45, vaihdan vaatteet, avaan tietokoneen ja avaan keittiön oven valmiiksi maitokuormalle. Sitten klo 7.00 avaan ulko-oven perheille. Ne perheet, jotka ovat ilmoittaneet tulevansa klo 7.00 tulevatkin silloin mutta aina välillä siellä joku jo rynkyttää ovea ennen seitsemää (perhe joka ilmoittanut tulonsa esim. klo 8.00)Teen omat hommani ja avaan sitten oven.

Tulemme avaamaan päiväkodin klo 6.15 mikäli joku perhe niin toivoo mutta siitä pitää kertoa etukäteen! t.lto