Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tänään laihduttamisen GoJuttago-ohjeilla.

Vierailija
15.06.2010 |

Onkos paikalla ketään, joka olis aloittanut jo aikaisemmin?'

Olis ollut mukavaa kuulla kuulumisianne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annokset oli reiluja, nälkä ei vaivannut, kilo lähti viikossa.

en vaan sitten ollut kuitenkaan motivoitunut jatkamaan kauempaa... ja se kilokin on tullut jo takaisin :D

Vierailija
2/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. "HERRAN JUMAL MITÄ OON SYÖNY TÄNÄÄN" -ketjun ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkipäivät ko. dieetillä. Viikonloppuisin mässyä :D. Kaks kiloo on lähtenyt. Tavoitteena ois, etten lihois kesän aikana. Elokuussa sitten kokeilen tiukempana sitä, myös viikonloput.

Vierailija
4/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt jatkan laihduttajissa FitFarmilla. Kiloja ja senttejä on häipynyt kiitettävästi. Tänään laitoin päälle housut jotka eivät ole menneet jalkaan piiiitkiin aikoihin. Hyvät tulokset kannustavat jatkamaan.

Ruuan määrä on ollut itselleni riittävä, en ole kyllä aiemminkaan syönyt mitenkään valtavan epäterveellisesti, joten muutos entiseen oli ainoastaan hiilareiden minimointi ruokavaliosta. Liikun aktiivisesti 5-8 tuntia viikossa ja tällä ruokavaliolla olen jaksanut paljon paremmin kuin ennen. Suosittelen!

Vierailija
5/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemällä ruokavaliolla ja paino tippui 15kg. treenasin kyllä samaan aikaan salilla ahkerasti. Noilla opeilla olen saanut kahden raskaudenkin jälkeen ylimääräiset pois ja syön proteiinipainoitteisesti koko ajan.

Vierailija
6/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei nyt mitenkään hurjan paljon. Laskin joku päivä, että noin vitosen päivässä maksoi mun syömiset

Vierailija
7/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalion ohjeet sai netistä ihan ilmaiseksi!

Jatko FitFarmilla eli seuraavat 10 viikkoa on sitten maksullista mutta veikkaisin, että sekin tulee huomattavasti halvemmaksi kuin 10 viikon herkut.

Vierailija
8/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan en dieetti kohtaa. Missä se siellä oikein on?

Vierailija
9/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löydätte jumppaohjeet ja ruokaohjeet.

Minua kiinnostaa, kuinka kilot on tullu porukalle takaisin, vai tuleeko?

Vierailija
10/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin. Loppujen lopuksi kyse pitäisi olla elämän tapojen muutoksesta, dieetillä kun ei voi olla loputtomiin.

Niin ikävää kuin se onkin kaikkea ei voi saada, jos haluaa ylläpitää saavutetut tulokset niin entiseen ei ole paluuta.

Vierailija
11/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliota muutamaa päivää lukuunottamatta. Neljän viikon pudotus (aloitus-BMI 25,6) 5 kiloa, vyötäröltä lähtenyt 8 senttiä.

Jatkan edelleen Fitfarmissa, koska tämä on ihan käsittämättömän helppoa ja sopii itselleni. Ei tee enää edes mieli sokeria ja vatsa ei ole koskaan voinut näin hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän