Vierailija

Alkuiltapäivästä tuntui ekan kerran, vasemman käden pikkusormi ja nimetön hieman puutui ja pisteli, sitten se loppui ja vajaa 1h sitten alkoi taas.

Kuvittelen vain jo veritulppia yms:/

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rannepinne, joka ei vaadi niinkään kiireellistä hoitoa, mutta jota ei pidä jättää hoitamattakaan, koska tunto on käsissä tärkeä, pinnetila aiheuttaa lihasheikkoutta ja ilman käsiähän on aikasta hankalaa elää.

Eli jos jatkuu, mene lääkäriin, diagnosoivat eika helposti tuon.

on joku rannekanavaoire yhtymä tms.. ei apua mistään hierojalta eikä rannetuesta :( jollain ei kestä kauaa jollain loppuu ku vauva syntyy ja jollain loppuu leikkaukseen, tälleen mulle sanottii neuvolassa :( oikean käden sormet puuduksissa 24/7.

jo viimeiset 3 kk. Ja kun on raskaana, niin asia ei yllättäen olekaan kiireellinen tai hoitoa vaativa, hermosärkyyn ei saa mitään Panadolia vahvempaa, ja kuulemma 3 kk pitäisi vielä synnytyksen jälkeen kärvistellä ennen kuin viitsivät asiaa tutkiakaan. Hieno juttu sitten siinä vaiheessa todeta, että hermot on vaurioituneet pysyvästi...

T: pessimisti

johtuu usein niskoista ja kyynärpäästä. Lihakset on niin usein jumissa, että se aiheuttaa sormien puutumista. Mutta jos se itseäsi mietityttää, niin tokihan se kannattaa käydä näyttämässä.

Fysioterapeutti osaa kertoa, missä on vika kun sormia pistelee ja on muitakin kummallisia oireita. Minulle oli vuosien saatossa tullut virheellisiä tapoja. Pään asento oli liikaa vasemmalle, pään asento oli liian pysty (leuka ylhäällä) ja tietokone oli liian ylhäällä, niskat menivät jumiin. Nämä kun korjattiin niin pistely lähti. Minulla on myös liian liikkuvat nivelet. Liikkeitä ei saa viedä loppuun asti. Tämä aiheutti myös kipuja esim. pohkeissa ja alaselässä. Terveyskeskuslääkäri antaa lähetteen fysioterapeutille.

kun niska on jumissa ja hermot puristuksessa. Ota Buranaa tai muuta tulehduskipulääkettä kuurina ainakin viikon. Jos ei helpota niin sitten lekuriin ja lähete fysioterpeutille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat