Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki tytöt mekkofriikkejä?

Vierailija
15.06.2010 |

Mulla on 5v tyttö joka pukeutuu vain mekkoihin. Housut on ollut jalassa viimeksi joskus ennen vappua. En tiedä millä saisin ensi syksynä sille taas housut jalkaan kun ulos lähtee. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mekkoon ei suostu pukeutumaan ollenkaan, puolihameen välillä. Viihtyy mielummin collegehousuissa tai farkuissa.

Vierailija
2/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käyttää milloin mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleentoista vuoteen ei suostunut sisätiloissa käyttämään muuta kuin mekkoa / hametta. Nyt ikää on 6,5 vuotta ja n. kuukauden on kelvannut caprimittaiset housut. Ulkona suostuu pakottamalla käyttämään nyt ulkohousuja.

Vierailija
4/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mekkoon ei suostu pukeutumaan ollenkaan, puolihameen välillä. Viihtyy mielummin collegehousuissa tai farkuissa.

kyseessä syksyllä koulunsa aloittava.

Vierailija
5/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaavat mm. kiipeilyä.

Vierailija
6/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän tyttö 4v. käyttäisi vain hameita ja mekkoja. Ulkohousut sentään suostuu laittamaan jos on pakko, mutta mieluiten menee hiekkalaatikollekin mekossa jos sää sallii. Ja itse en ole mikään mekkotyttö, joten en tiedä, mistä tuon on oppinut.

Vierailija
7/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni syrjittiin lapsena pihalla, kun äitini oli viisaana naisena pukenut minulle housut jalkaan. Taloyhtiön pikkutyttöjen mukaan leikkikavereiksi kelpasivat vain ne, joilla oli hame päällä.

Olin ehkä seitsemänvuotias tuolloin, ja pian sen jälkeen kävin yksi uimahallissa. Minulle annettiin avain miesten puolelle. Onneksi uskalsin itse tämän huomattuani pyytää naisten puolen kaapin.

Näiden tapahtumien jälkeen suostuin pistämään housut jalkaani vasta murrosiässä. Säällä ei ollut mitään vaikutusta asiaan.