Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla mies on nuorempi?

Vierailija
15.06.2010 |

Luin jostain että kahdella viidestä naisesta on itseään nuorempi mies. Valtaosalla on siis itseään vanhempi. Sinä, jolla mies on nuorempi, miten iso on ikäero?

Tuntuuko ikäero vai onko sen unohtanut ajan myötä? Oletko alkanut rupsahtaa vai onko nuorempi mies pitänyt sinutkin nuorekkaana? Onko nuorempi mies tuntunut jossain vaiheessa lapselliselta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä huomaa juuri mistään. Ainoa ehkä, jos puhuu jostain vanhasta uutisjutusta, minkä aikaan mies on ollut niin nuori, ettei muista, mutta itse muistan.

Vierailija
2/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytämme ihan saman ikäisiltä, mutta tunnen että olen henkisesti vanhempi, että olen nähnyt enemmän maailmaa. Toisaalta samanikäisilläkin ihmisillä voi olla eri tavalla elämänkokemusta, joten tuo ei välttämättä ole seurausta ikäerosta. Nyt 3-kymppisenä ero ei tunnu isolta, alle 2-kymppisenä se olisi ollut valtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa ei huomaa muuta kuin puhuttaessa jostain lapsuus- tai nuoruusmuistoista. Meillä tämä ikäero toimii ideaalisesti, olen itse lapsenmielisempi ja mieheni järkevämpi ja kypsempi:-) nuorempi mies pitää nuorekkaana!

Vierailija
4/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin "vain" 1,5 vuotta. Ehkä näin pientä ikäeroa ei edes lasketa tähän mukaan...

Vierailija
5/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin numerolla 5. :)

Vierailija
6/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaan molemmat aika nuoria:)

Vierailija
7/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä missään huomaa, tapasimme ns. vanhemmalla iällä eli kolmikymppisinä.

Vierailija
8/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 30, mies 28. Ei huomaa mistään. Mies pitää muutenkin "kypsiä" naisia paremman näköisinä :D. Onneksi, sillä tuskin vaihtaa koskaan nuorempaan. Pitää nytkin siis kolmekyppisistä ja nelikymppisistä naisista. Jopa viiskymppisiä ihailee. Nuorista 20 v ei juuri pidä. Ehkä häntä viehättää se kokemus ja itsevarmuus.

Vierailija
9/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huomaa, minä olen lapsellinen ja mies on syntynyt vanhana.

Miehen vanhemmat joskus puhuvat minulle kuin ikätoverilleen, että he kait pitävät minua vielä vanhempana, tai sitten vaan tosi kypsänä