Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottokortti on hyvä hätävara

Vierailija
15.06.2010 |

Miksi pitäisi kerätä rahaa tilille odottamaan kun sen voi käyttää heti johonkin mitä tarvitsee. Yllättäviin isompiin menoihin voi käyttää luottokorttia.

Ymmärrän että jos on todella pienituloinen kannattaa säästää myös tilille, etenkin jos ei saa luottokorttia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi luottokorttia Op 4500 ja Masteri 1000e. Pystyn kyllä maksamaan, vaikka käyttäisin 5500e heti. Näin. Valitettavasti kaikki eivät todellakaan saa luottokorttia.

Vierailija
2/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus opiskelijana käytin sitä hätävarana, nykyään se on maksuväline ulkomailla ja netissä ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatais molemmat luottokortit, mutta eipä ole tullut hankittua, katselen kauhulla siskoni velkakertymää.. Joo,ei kiitos...

Vierailija
4/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 5500e.

Vierailija
5/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan esim. tilattavat tuotteet ja lentoliput ym. luottokortilla. Saapahan sit rahat takaisin jos firma menee vaikkapa konkurssiin.

Vierailija
6/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa 3000 ja toisessa 4000 käyttövara. Minulle luottokorteista on ollut suuri hyöty. Ostaa silloin kun tarvitsee ja maksaa kun jaksaa. Olen kyllä hoitanut laskut aina ripeästi enkä lyhentämällä vain minimierää.

Vierailija
7/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortissa ei ole mitään pahaa, Suomessa on jostain syystä luottokortti "paha" asia.

Ja saatais molemmat luottokortit, mutta eipä ole tullut hankittua, katselen kauhulla siskoni velkakertymää.. Joo,ei kiitos...

Vierailija
8/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortissa ei ole mitään pahaa, Suomessa on jostain syystä luottokortti "paha" asia.

enkä kylläkään ihmisille puhuisi jos minulla olísi luottokortti, pit äisin sen asian kuten muutkin rahaan liittyvät ihan itysemi tiedossa.

Vierailija
9/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan esim. tilattavat tuotteet ja lentoliput ym. luottokortilla. Saapahan sit rahat takaisin jos firma menee vaikkapa konkurssiin.

On kokemusta yhdestä sellaisesta tapauksesta

Vierailija
10/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä 3 ja miehellä kaksi eli VISAt ja KultaMasterit molemmilla, mulla on lisäksi suomalaiseen pankkiin MasterCard. Me emme siis asu Suomessa.

Me käytetään kortteja vain nettiostoksissa ja ulkomailla eli ei ole vielä ainakaan jouduttu rahanpuutteet vuoksi luottoon turvautumaan. Meillä on lisäksi luotollinen tili, josta siitäkään ei ole luottoa ikinä vielä käytetty. *kop, kop*

Mun mielestäni on hyvä olla luottomahdollisuus, jos joskus sellaista tarttee. Ollaan kyllä hyvin hoidettu raha-asiat, joten luotolla ei eletä. Kovastihan pankki sitä tuputtaa lisääkin eli just tuli mulle tarjouskirje "kesälomaluotosta", kun olen kuulemma niin hyvin hoitanut raha-asiamme. Tarjolla olisi nyt 10.000€ lomailuun. Ei kiitos! Mä en lomaile velaksi :)

Vierailija
11/11 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä 3 ja miehellä kaksi eli VISAt ja KultaMasterit molemmilla, mulla on lisäksi suomalaiseen pankkiin MasterCard. Me emme siis asu Suomessa.

Me käytetään kortteja vain nettiostoksissa ja ulkomailla eli ei ole vielä ainakaan jouduttu rahanpuutteet vuoksi luottoon turvautumaan. Meillä on lisäksi luotollinen tili, josta siitäkään ei ole luottoa ikinä vielä käytetty. *kop, kop*

Mun mielestäni on hyvä olla luottomahdollisuus, jos joskus sellaista tarttee. Ollaan kyllä hyvin hoidettu raha-asiat, joten luotolla ei eletä. Kovastihan pankki sitä tuputtaa lisääkin eli just tuli mulle tarjouskirje "kesälomaluotosta", kun olen kuulemma niin hyvin hoitanut raha-asiamme. Tarjolla olisi nyt 10.000€ lomailuun. Ei kiitos! Mä en lomaile velaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän