Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psyykelääkitys/ vauvan yösyötöt

Vierailija
14.06.2010 |

Miten teillä, joilla vahvempi lääkitys on kotona hoidettu konkreettisesti pienen vauvan yösyötöt? Itselle vauva tulossa, lääkäri ei lähde pienentämään nykyistä annosta, äidin mielenterveys on tärkein pitää kunnossa, mikä myös tarkoittaa sitä, että mun pitää saada pitää jonkinmoinen säännöllinen vuorokausirytmi myös vauvan synnyttyä.Eli nukkua yöunet.

Hoitaako teillä muilla esim. puoliso yösyötöt vai miten olette asian saaneet järjestymään?

Lääkkeen takia nukun hyvin sikeästi, en tahdo herätä, enkä varsinkaan pysy hereillä. En voi ottaa vauvaa viereen, senkään takia etten tosiaan herää jos jotain tapahtuu. Jos joudun valvomaan yöllä, varsinkin pidempiä jaksoja, sairauden oireet palaavat ja olen psykoosissa ennen kuin huomaan.

Hieman siis jännittää, miten asia tulee hoitumaan, mutta muiden kokemuksia olisi kiva lukea, ja ehkä saada jotain vinkkejä käytännön arkeen... Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei heti saanut imettää, mies antoi pumpattua maitoa pullosta.Samoin, jos oli hyvin tärkeä, että minä sain nukuttua.

Saako sinun lääkitykselläsi imettää?

Vierailija
2/2 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teratologisen tietopalvelun mukaan saa imettää, lääkkeen pakkausselosteessa se vielä on kyseenalaisena ja lääkärin kanssa mietittävänä, mutta kun sain tietää raskaudesta niin soittelin heti hoitavalle lääkärille joka antoi luvan sekä käyttää raskauden aikana että myös imetykselle.

Eli käytännössä pystyn sitten kyllä pumppaamaan maidon ja mies syöttää vauvan, mutta kiinnostaa onko oikeasti kovin toimiva ratkaisu ollut muilla? meillä mies ei kauheen innostunut tietenkään ajatuksesta ollut.. ymmärrettävästi, hän joutuu kuitenkin töissäkin käymään..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi