Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin klisee: ihastuin mieheni kaveriin

Vierailija
14.06.2010 |

Enkä nyt tiedä mitä teen. Rakastan miestäni, mutta nyt vaan sydän pamppailee kun hänen kaveriaan näen. Onneksi tapaamme harvoin. Hän tuskin tietää tunteistani. Miten pääsen tästä tunteiden solmusta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee asialle yhtään mitään, pidät tunteet omana tietonasi ja käyttäydyt miehesi kaverin seurassa normaalisti ja kylmän rauhallisesti. Ajan kanssa ne tunteet häviävät aivan varmasti. Ihastuksia voi tulla ja mennä, mutta se ei tarkoita, että asialle tarvitsisi sen kummemin tehdä mitään muuta kuin pitää pää kylmänä.

Vierailija
2/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelet mikä sinuun tuli.

Oletko tylsistynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei rakastua. Oma sydämeni vähän pamppailee naapurin miehen tähden, mutta se alkaa olla jo laantumaan päin.

Vierailija
4/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä parikaan vuotta. Nyt ollaan enempi oltu tekemisissä ja puhuttu enempi ja kerran paljastettu toisillemme että tunne on kuin onkin molemminpuolinen. Yhtä aikaa sekä ihanaa että kamalaa. Mitään ei asialle tehdä, ei enää ees puhuta jutusta.

Vierailija
5/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tylsistynyt?

Olen, kyllä. Elämä pyörii samaa rataa päivästä toiseen. Lähinnä lasten ympärillä.

Vierailija
6/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu normaalisti, älä pyri erityisen hyväksi ystäväksi.

Vierailija
7/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan enempi oltu tekemisissä ja puhuttu enempi ja kerran paljastettu toisillemme että tunne on kuin onkin molemminpuolinen. Yhtä aikaa sekä ihanaa että kamalaa. Mitään ei asialle tehdä, ei enää ees puhuta jutusta.

Miten kestät tällaisen tilanteen?

Vierailija
8/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaloa kuin, että menettäisi kerralla puolisonsa ja parhaimman kaverinsa.

Kannattaa kyllä harkita todella tarkkaan ennen kuin ryhtyy ajatuksista toimiin.

Vierailija
9/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooh, ihan ok, yllättävää kyllä. kumpikaan ei oikeesti halua rikkoa avioliittoa/ystävyyttä. siksi ei ole vaikeaa olla tekemättä mitään. Annoin itselleni luvan nauttia perhosista mahassa ja sydämen pamppailemisesta. Mulle riittää tää tunne enkä IKINÄ vois tehä muuta. Eriasia jos oma liitto ois surkeessa jamassa. Nyt oon sitä mieltä että itsetunto kaipas pientä kohotusta ja sai sitä toisen huomion avulla. Eikä nää pamppailut ole mieheltäni pois. Ollaan oltu pitkään yhdessä, joten uskon tällaisia tunteita tulevan ja menevän. Molemmilla itseasiassa.

Vierailija
10/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustanut tunteitaan jonkun naisen kanssa.

Tämä kommentti sille, joka "ei IKINÄ tekisi mitään".

Vierailija
11/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaloa kuin, että menettäisi kerralla puolisonsa ja parhaimman kaverinsa.

Kannattaa kyllä harkita todella tarkkaan ennen kuin ryhtyy ajatuksista toimiin.

Olen itse ihan samaa mieltä tässä asiassa, ja siksi en missään nimessä aio tehdä mitään.