Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyykö kaduilla usein kaksoisolentosi?

Vierailija
14.06.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran nähneensä minut Hgissä ratikkapysäkillä, kun olin ollut ko. aikaan ihan muualla Espoossa. Lienee ollut kovasti näköinen tämä "kaksoisolentoni", kun oma äitikin erehtyi.

Vierailija
2/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oudon näköistä ei tule missään vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla että näkijällä ei ole ollut ihan kaikki banaanit tertussa.

Vierailija
4/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittää nähneensä minut milloin missäkin...lasit nuorille vaikka kirpparilta kiitos!!!

Vierailija
5/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies sanoo että mun kaksois olento on siinä vesi mainoksessa, jossa se pullon sisältö lentää sitä miestä päin hississä.. mutta olen vaan tumma ja pidemmät hiukset. pöh!

Vierailija
6/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla että näkijällä ei ole ollut ihan kaikki banaanit tertussa.

Vierailija
7/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselee kaikki samannäköiset ja kokoiset naiset/tytöt kaupungilla läpi ,toivoen että se pakkomielteen kohde olisi jokin heistä.

Vierailija
8/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun kävelen kauppojen näyteikkunoiden ohi, niin nään siellä kaupassa aika identtisen näkösen ihmisen...huisia!

Vierailija
9/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ollessani töissä eräs mies tuijotti pitkään ja tuli sitten juttelemaan..kohta selvisi, että en ollutkaan se keneksi minua luuli :D Usein olen myös parilta muulta ihmiseltä kuullut, että tietyllä paikkakunnalla asuu aivan minun näköinen henkilö. Olisi mielenkiintoista päästä näkemään tämä henkilö :D

Vierailija
10/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli TODELLA spookya! En uskaltanut mennä edes juttelemaan. Mutta tämä on ainoa kerta, kun olen nähnyt lähimainkaan itseni näköisen ihmisen. :)

Eräs kaverini taas on sen näköinen, että luulen hänen tulevan koko ajan vastaan kadulla. :D

Vierailija
11/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät sekoitetaan usein, jopa kaveritkin sekoittaa :))

Ja jostain syystä, meillä on ilmeisesti samanlainen maku, jos mä hommaan uudet silmälasit, kaksoisolento on hankkinut lähes samanlaiset tietämättä siis mun hankinnoista. Kampaajakäyntien suhteen sama juttu. Tää look-a-like-juttu on oikeastaan aika hauska :)))

Vierailija
12/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan ole koskaan kertonut nähneensä mun näköistä. Mä olen muutaman kaverin kaksoisolennon nähnyt. Jännää.