Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomavieraisille kyläpaikkaan, jossa isäntäväki on päivät töissä?

Vierailija
14.06.2010 |

Olisin halukas käymään mieheni veljen ja hänen vaimonsa luona kylässä kuluvana kesänä, mutta he ovat kesäaikaan käytännöllisesti katsoen koko ajan töissä.

Jostakin syystä heidän mielestään kyläilyn torppaamisen syyksi käy se, etteivät he ole itse päivisin kotona. Minua tämä taas ei haittaisi; pärjäisin kyllä lasten ja mieheni kanssa päivät heidän kotonaan oikein hyvin. Mikä neuvoksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ompa todella estoista porukkaa täällä. Ei teillä kovin hyviä ystäviä taida ollakaan, kun ei heidän kanssaan voi olla ihan rennosti. Pitää miettiä, että "siellä ne nyt kyttäävät ja tutkivat meidän kaappeja"... :-)

No, olen itse sitten vaan entistä onnellisempi omista ihanista ystävistäni.

T: Se, joka oli ystävien luona Ahvenanmaalla. Jonka perheen nuo ihanat ystävät oikein kutsumalla kutsui luokseen "jos ei haittaa että olemme päivällä töissä", koska halusivat nähdä meitä, olla kanssamme ja tarjota perheellemme mahdollisuuden lomaan, jota emme olisi hotellissa asuen voineet toteuttaa tuolloin (hoitovapaa).

Vierailija
22/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MINUSTA OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄÄ, ETTÄ TE MAJAILETTE SIELLÄ ,JOS EI AINAKAAN OLE MIEHEN VANHEMPIA SIELLÄ. Loppu kirjoitus tuli vahingossa isolla, jote älkää valittako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menette sinne, miten pääsette edes sisälle??

Me haluaisimme mennä kavereidemme luokse kylään. He aina mielellään ottavat meidät, ihan koska tahansa. Ja sitten kun menemme, ketään ei näy missään - ovat töissä, mutta eivät kerro sitä etukäteen, koska tietävät, että muuten emme tulisi. Siellä me sitten kökimme heillä ja odotamme, milloin isäntäväki suvaitsisi tulla kotiin... tosi kivaa

Vierailija
24/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuloaika aina sovitaan. Mutta sitten he voivatkin sanoa, että nyt kun tulitte, meidän pitää mennä pitämään Tupperwarea tai järjestämään lastenkutsut tai vastaavaa ylimääräistä. Sitä kun on kaikki viikonloput ja kesät täynnä.

Ärsyttää siis se, etteivät he voi etukäteen kertoa niistä. Minäkin kysyn, sopiiko tulla sinä ja sinä viikonloppuna, onko teillä mitään. Vastaus on, että ei mitään. Ja sitten kuitenkin on! Tulee olo, että meitä käytetään vain lastenhoitajina...

21

menette sinne, miten pääsette edes sisälle??

Me haluaisimme mennä kavereidemme luokse kylään. He aina mielellään ottavat meidät, ihan koska tahansa. Ja sitten kun menemme, ketään ei näy missään - ovat töissä, mutta eivät kerro sitä etukäteen, koska tietävät, että muuten emme tulisi. Siellä me sitten kökimme heillä ja odotamme, milloin isäntäväki suvaitsisi tulla kotiin... tosi kivaa

Vierailija
25/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ihan sujuvasti majoittua hotellin sijaan kenen tahansa kotiin, kun isäntäväki itse on mökillä.

Tietenkään toisen kotiin ei mennä lojumaan tuolla tavoin!

Vierailija
26/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon perheen luona kesälomilla kun ovat olleet töissä. "Lomat" muodostuivat työleireiksi jossa hoidettiin kaikkien lapset, siivottiin ja tehtiin ruokaa. Isäntäväki myös oletti vieraiden maksavan ruuat, juomat ynnä kaiken muun. Nämä lomat olivat sekä raskaita että kalliita joten ei kiitos ikinä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi