Sukulaisperheen tytöllä ulkomaalainen poikaystävä
olimme viikonloppuna lauantaina häissä, ja siellä sukulaisperheen kilttikaunokaistyttö iältään 18v, hyvä ja tunnollinen oppilas, perheen kaunokainen oli alkanut seurustelemaan ulkomaalaistaustaisen pojan kanssa. Minusta ihan kivaa, mutta olisittepa nähneet suurimman osan hääseurueen jutut ja katseet. Suvaitsevaisuus puuttui ja kohtelaisuus, haloo Suomi!, Tsemppiä rakkaalle sukulaiselle, niin sitä pitää saada ämmmät hiljaisiksi ...
Kommentit (12)
ja kyllä siihen hurmaantui suvun kaikki naiset vauvasta isomummuun.
kilttjejä,ujoja ts.helppoja toinen ääripää on lihavat.
esitteli eräissä häissä argentiinalaistaustaisen poikaystävänsä ja kyllä meni joka toiselta naiselta kahvit väärään kurkkuun, sellainen hurmuri oli kyllä :) Ja on vieläkin. En osaisi kuvitella, että kukaan katsoisi kieroon, vaikkei meidänkään suvussa muita ulkomaalaistaustaisia ole koskaan ollut.
että oikeasti tutustuu näihin ulkomaalaisiin (erivärisiin).
-t. yksi sh jolla työtovereina montakin tummaa hoitajaa.
tietää mikä ulkomaalaistausta tällä poikaystävällä oli. Mä kun en saa millään päästäni mielikuvaa, jossa koko hääseurue tuijottaa kuin lehmä uutta porttia oikein ulkomaalaista vävyehdokasta: Pellavapää suoraan Haaparannasta!
Kun niitä ulkomaalaisia on niin monenlaisia.
Olis kiva tietää mikä ulkomaalaistausta tällä poikaystävällä oli. Mä kun en saa millään päästäni mielikuvaa, jossa koko hääseurue tuijottaa kuin lehmä uutta porttia oikein ulkomaalaista vävyehdokasta: Pellavapää suoraan Haaparannasta!
taustaltaan Meksikolainen...asunut Suomessa 5 vuotta, puhuu hyvin suomea. Aika namupala
Anoppini ei hyväksynyt ensin minua mutta nyt kun on nähnyt, että olen ihan tavallinen ihminen (laitan ruokaa, kasvatan lasta, käyn töissä) niin on alkanut hyväksymään. Tosin emme ole kavereita mutta ei kai meidän tarvitsekaan.
olisi tasan kaksi maata: Suomi ja Ulkomaa...
tietää mikä ulkomaalaistausta tällä poikaystävällä oli. Mä kun en saa millään päästäni mielikuvaa, jossa koko hääseurue tuijottaa kuin lehmä uutta porttia oikein ulkomaalaista vävyehdokasta: Pellavapää suoraan Haaparannasta!
Sain kuulla mm kuinka tätini oli haukkunut poikaystävääni rumaksi muille sukulaisille :(
Joo, eihän mieheni kovin komea olekaan, mutta kun se ei minua häiritse niin ei pitäisi häiritä ketään muutakaan!
Eipä ole ikinä ketään meidän suvun suomalaisia poika/tyttöystäviä noin haukuttu...