Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, rippilahja pojalle ?

Vierailija
13.06.2010 |

Mitä kummit antavat nykyisin rippilahjaksi ? Tai mikä on ollut onnistunut rippilahja ?

Minkä hintaisia rippilahjat yleensä ovat ?

Entä pukeutuminen kirkkoon ? Sopiva asu kummilla ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti hyvä vaihtoehto. Toki riippuu minkä tyylinen juhlakalu on ja mitä hän harrastaa.

Itse laittaisin jotain kivaa kesäistä päälle, esim. mekko kivoilla asusteilla.

Vierailija
2/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee metsään.. Ei kukaan pidä päivittäin kelloa, jota ei ole itse saanut valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippilahjasta voi jutella pojan vanhempien kanssa. Minun kummityttäreni pääsi ripille vuosi sitten, ja minä ostin sen rippiristin ja vein tytön maarianhaminanristeilylle. Lahjat otettiin näemmä ilolla vastaan.

Kummi pistää rippijuhliin juhlavaatteet ;)

Vierailija
4/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päädyimme kysymään pojilta. Toiselle olisi kuulunut ostaa risti mutta ei halunnut joten emme osta vain sen takia että se pitäisi olla. Ehdottelimme muutamia vaihtoehtoja joista valitsi mieluisen.

Toinen poika tiesi mitä haluaa joten oli helppo homma.

Me olemme antaneet 100-150€ rahana tai vastaavan arvoisen lahjan. Meillä on pieni suku joten juhlia ei ole joka vuosi.

Kirkkoon olemme laittaneet norm juhlavaatteet esim lapsilla kevätjuhla vaatteet.

Vierailija
5/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kummipojalleni Blog-korun, ja toinen kummipoika sai synttärilahjaksi duudsonit-kaulakorun

Ja kirkkoonhan pukeudutaan juhlavaatteisiin, siististi. Suorathousut, mekko lyhyt tai polvipituinen, jakku, huivi yms...

Kummi voi kuitenkin joutua eteen siunaamaan rippilapsen joten kannattaa olla siisti asu.