Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vettä sataa ja +10 C, onneksi en ole lomalla!

Vierailija
13.06.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen äitiyslomalla ja todella nautin näistä viileistä ilmoista. Jalat on muutenkin turvonneet.

Vierailija
2/6 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä on perjantaista saakka ollut täysi arska ja lämmintä ja kaunista :)) kiva lukea kuinka etelässä sataa ja myrskyää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vielä tälle kesälle paistaakin. T:opettaja, jolla vielä 9 viikkoa lomaa jäljellä

Vierailija
4/6 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverit säälivät, miten surkeat ilmat mulla oli loman aikana. Hämmästyin moista, sillä itse en huomannut lainkaan sateita, vaikka oltiin linnanmäet, vesipuistot ja kylpylät, mökillä, geokätköilemässä, jne ...

Vierailija
5/6 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin edellisellä vastaajalla: pidin viime kesänä lomani kesäkuussa, jolloin muiden mielestä satoi ihan koko ajan. Minulta ei jäänyt kertaakaan juoksulenkki tai muu ulkoilu väliin sateen takia. Oli kivat, raikkaat säät mun mielestä.

Ja sama nyt: olen lomalla, mutta minusta on ihan mukavaa kun sataa ja voi hyvällä omallatunnolla uppoutua sisällä kirjoihin ja muuhun mukavaan. Olin tosin jo äskenkin lenkillä ja aurinko jopa paistoi vähän aikaa.

Vierailija
6/6 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa vielä pitää kärvistellä töissä. Mulle on ihan sama, mikä sää on, kunhan on lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän