Miten tulitte uskoon?
Ja mistä tiesitte, että olette tulleet uskoon? Tuliko se yhtäkkiä vai pikku hiljaa?
Kommentit (15)
Minulla oli uskovia ystäviä. Tiesin, että olen menossa kadotukseen ilman uskoa Jeesukseen. En kuitenkaan uskaltanut antaa Jeesuksen tulla elämääni, koska pelkäsin että mitä kaverit ja vanhemmat ja kaikki sanovat. Eräänä päivänä kuitenkin tunsin, että Jumala antoi minulle valinnan paikan. Koin, että minun on tehtävä uskonratkaisu joko sinä iltana tai ei koskaan. Sanoin ystävälle, että haluan tulla uskoon, antaa elämäni Jeesukselle. Rukoilimme ja sain syntini anteeksi. Se oli käsittämättömän suuri helpotus, sillä tiesin että olen taivastiellä, Jeesus asuu sydämessäni.
Minulla oli uskovia ystäviä. Tiesin, että olen menossa kadotukseen ilman uskoa Jeesukseen. En kuitenkaan uskaltanut antaa Jeesuksen tulla elämääni, koska pelkäsin että mitä kaverit ja vanhemmat ja kaikki sanovat. Eräänä päivänä kuitenkin tunsin, että Jumala antoi minulle valinnan paikan. Koin, että minun on tehtävä uskonratkaisu joko sinä iltana tai ei koskaan. Sanoin ystävälle, että haluan tulla uskoon, antaa elämäni Jeesukselle. Rukoilimme ja sain syntini anteeksi. Se oli käsittämättömän suuri helpotus, sillä tiesin että olen taivastiellä, Jeesus asuu sydämessäni.
Miksihän minä en kelpaa Jumalalle?
t.se yksi ennustelija
Miksihän minä en kelpaa Jumalalle? t.se yksi ennustelija
Jeesuksen elämänsä Herraksi ja Vapahtajaksi, kelpaa Jumalalle. Jumala kysyy sinulta, haluatko antaa koko elämäsi hallintavallan Jeesukselle Kristukselle? Haluatko irtisanoutua ennustamisesta, ja muista jutuista mitä kerroit? Haluatko lopettaa ne? Haluatko antaa Jeesuksen olla elämäsi Herra? Jos tähän voit vastata rehellisesti sydämesi pohjasta Kyllä, Jeesus tulee sydämeesi asumaan kun pyydät. Silloin sinä kelpaat Jumalalle. Siitä ei seuraa automaattisesti heti mitään ihmeellisiä tunteita. Kaikki eivät heti koe mitään ihmeellisiä armolahjoja. Niitäkin voit ja saatkin rukoilla, mutta ne saattavat tulla vasta myöhemmin.
Olet saatanan palveluksessa, vaikka et sitä itse tiedä.
Hän antaa joillekin näennäisiä kykyjä, jotta voisivat harhauttaa muita.
Sun pitääkin uskoa Jeesuksen oppeihin. Olet saatanan palveluksessa, vaikka et sitä itse tiedä. Hän antaa joillekin näennäisiä kykyjä, jotta voisivat harhauttaa muita.
kysyy ohis
Eli olin aina hyväsydäminen ja itkin sielussani muiden kärsimystä, enkä löytänyt omaa paikkaani mistään pinnallisista asioista, vaikka kaikki muut siitä ilmeisesti saivat jotakin tyydytystä!?
ELi olen ollut aina, mutta löysin sille vain nimen ja siten oli helppo hyväksyä myös oma minuus ja tulla onnelliseksi:)
Eli olin aina hyväsydäminen ja itkin sielussani muiden kärsimystä, enkä löytänyt omaa paikkaani mistään pinnallisista asioista, vaikka kaikki muut siitä ilmeisesti saivat jotakin tyydytystä!? ELi olen ollut aina, mutta löysin sille vain nimen ja siten oli helppo hyväksyä myös oma minuus ja tulla onnelliseksi:)
ennen uskoontuloa piti vetää jotain roolia, esittää kovista tms. Uskovien kanssa ollessa kaikki naamarit voi riisua ja olla se ihminen, joksi Jumala on meidät luonut.
en todellakaan tuomitse ihmisiä jotka uskoo,itsekin uskon Jumalaan.En tunne pahuutta,en tunne saatanaa vaan oikeasti pelkkää rakkautta ja iloa joten siksi on vaikea uskoa että teen pahaa.Olen rukoillut täydestä sydämestä,olen ollut oikeasti valmis luopumaan kaikesta hihhuli jutuista,pyysin että oiekasti veisi kaiken pois mutta silti tunne asioita mitä ei ehkä kaikki muut lähelläni tunne.
Uskooko uskovaiset että tämä on siksi pahaa koska raamatussa niin sanotaan?Vai siksi että tunnette että se on pahaa ja koska Jumala on sen teille niin sanonut?Tuntuu vaan niin kummalliselta se että olen pyytänyt että kaikki tähän liittyvä vietäisiin pois ja niin sitä ei ole tapahtunut,ehkä en ole pelastamisen arvoinen?
Kiellättekö te lapsenne jos on tehnyt virheitä?
Koska oikeasti tuntuu, kun "normaalia" elämää elää, että tähän kuihtuu - mutt Jeesus on antanut mulle paljon voimaa, vaikka aika yksin olen uskossani ollut jo pitkään ilman mitään seurakuntia!
Jeesus pitää minusta huolen, kuten sinustakin ja jokaisesta, joka hänen opetuksiaan uskoo!
Taitaa vaan olla korkeintaan 10% ihmisistä niitä, joihin joku muu kuin mammona ja omaisuus puree.
Mutta hyvää yötä kaikille silti, miettikää, ottakaa Jeesuksen sanat todesta, sillä ne ovat ainut totuus ja ratkaisu kaikkeen!
en todellakaan tuomitse ihmisiä jotka uskoo,itsekin uskon Jumalaan.En tunne pahuutta,en tunne saatanaa vaan oikeasti pelkkää rakkautta ja iloa joten siksi on vaikea uskoa että teen pahaa.Olen rukoillut täydestä sydämestä,olen ollut oikeasti valmis luopumaan kaikesta hihhuli jutuista,pyysin että oiekasti veisi kaiken pois mutta silti tunne asioita mitä ei ehkä kaikki muut lähelläni tunne. Uskooko uskovaiset että tämä on siksi pahaa koska raamatussa niin sanotaan?Vai siksi että tunnette että se on pahaa ja koska Jumala on sen teille niin sanonut?Tuntuu vaan niin kummalliselta se että olen pyytänyt että kaikki tähän liittyvä vietäisiin pois ja niin sitä ei ole tapahtunut,ehkä en ole pelastamisen arvoinen? Kiellättekö te lapsenne jos on tehnyt virheitä?
Joko olet Jeesuksen oma tai olet Paholaisen oma. Jos jatkat ennustuksiasi ja muita jutteluita henkivaltojen kanssa, sinä haluat olla paholaisen oma. Silloin et ole Jumalan oma.
Paholainen on ovela ja viekas. Se esittää että tuo ennustaminen ja kuolleiden kanssa juttelu olisi ihanaa ja kaunista ja olosi on hyvä. Siksi paholainen saa sinut pauloihinsa entistä syvemmälle. Hän saa sinut uskomaan, että se ei ole väärin. Paholainen valehtelee sinulle, että sinä voit jatkaa sitä. Paholaisen tärkein tehtävä on saada ihminen luopumaan uskosta Jumalaan. Erityisen ahkerasti paholainen työskentelee silloin kun ihminen on tulossa tai juuri tullut uskoon. Se on raivoissaan kun on menettänyt ihmisen Jeesukselle ja silloin yrittää kaikkensa saadakseen sinut kääntymään takaisin.
Tämä on rankkaa tekstiä ja ei-uskovista, jotka tätä terminologiaa tai näitä asioita eivät tunne, voi tuntua siltä että tuomitsen sinut. Minä vain haluan kertoa mihin minä uskon ja vakaumukseni perusteella varoittaa siitä, mikä ei ole kristinuskon mukaista. Ennustaminen ja henkivaltojan kanssa juttelu ei kuulu kristinuskoon.
Koska oikeasti tuntuu, kun "normaalia" elämää elää, että tähän kuihtuu - mutt Jeesus on antanut mulle paljon voimaa, vaikka aika yksin olen uskossani ollut jo pitkään ilman mitään seurakuntia! Jeesus pitää minusta huolen, kuten sinustakin ja jokaisesta, joka hänen opetuksiaan uskoo! Taitaa vaan olla korkeintaan 10% ihmisistä niitä, joihin joku muu kuin mammona ja omaisuus puree. Mutta hyvää yötä kaikille silti, miettikää, ottakaa Jeesuksen sanat todesta, sillä ne ovat ainut totuus ja ratkaisu kaikkeen!
en todellakaan tuomitse ihmisiä jotka uskoo,itsekin uskon Jumalaan.En tunne pahuutta,en tunne saatanaa vaan oikeasti pelkkää rakkautta ja iloa joten siksi on vaikea uskoa että teen pahaa.Olen rukoillut täydestä sydämestä,olen ollut oikeasti valmis luopumaan kaikesta hihhuli jutuista,pyysin että oiekasti veisi kaiken pois mutta silti tunne asioita mitä ei ehkä kaikki muut lähelläni tunne. Uskooko uskovaiset että tämä on siksi pahaa koska raamatussa niin sanotaan?Vai siksi että tunnette että se on pahaa ja koska Jumala on sen teille niin sanonut?Tuntuu vaan niin kummalliselta se että olen pyytänyt että kaikki tähän liittyvä vietäisiin pois ja niin sitä ei ole tapahtunut,ehkä en ole pelastamisen arvoinen? Kiellättekö te lapsenne jos on tehnyt virheitä?
Lähde siitä, että olet rehellinen. Sitten tulee tuo kaikki muu, jos olet oikeasti rehellinen. Ei se ole oikeaa uskoa edes, että noudattaa Raamattua ja käy kirkossa joka sunnuntai, vaan se on oikeaa uskoa, että pyytää Jeesuksen asumaan sydämeensä! Jeesus tulee ihan varmasti sinne, usko tai älä! Mutta sun pitää myös tarkoittaa eli olla tosissasi!
Lähde siitä, että olet rehellinen. Sitten tulee tuo kaikki muu, jos olet oikeasti rehellinen. Ei se ole oikeaa uskoa edes, että noudattaa Raamattua ja käy kirkossa joka sunnuntai, vaan se on oikeaa uskoa, että pyytää Jeesuksen asumaan sydämeensä! Jeesus tulee ihan varmasti sinne, usko tai älä! Mutta sun pitää myös tarkoittaa eli olla tosissasi!
ihminen, joka ei ole juurikaan saanut opetusta eikä tunne Raamattua, tarvitsee uskoontulon jälkeen opetusta ja uskovien yhteyttä jotta pysyy Jeesus-tiellä. Siksi Raamatun lukeminen ja seurakunnassa käynti on erittäin suositeltavaa. Ne eivät kuitenkaan pelasta, vaan se henkilökohtainen usko. Jotta uskossa kasvaa, kannattaa hankkia ravintoa, eli lukea Raamattua ja käydä seurakunnassa.
Ihmettelin muiden käytöstä, enkä oikein ikinä oivaltanut, miksi tekevät mitä tekevät oli ikä sitten 10, 20 tai 30.
Sain mummolta ja koulusta uskon ja ehkä se oli minuun valettu jo sydämeen.
Onneksi löysin TV7:n ja huomasin, että tuossahan se koko KAIKKI on:) Eli Vastaukset alkoivat suorastaan tulvia kuihtuneeseen minääni...minua ei mikään voinut lohduttaa, vaikka kaikkea tarjolla olikin.