Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piha näytti lähinnä parkkipaikalta, valtava laatoitettu alue, ja reunoilla jotain kukkapenkkiä. No ehkä oleskelupihan on talon takana, mutta naapurit niin lähellä ettei varmaan kunnolla omaa rauhaa

Vierailija
22/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi muuttaa minnekään Järvenpäähän, koska mihelläni ja minulla on työpaikat Helsingissä...

Asun mieluummin ahtaammin, mutta paremmalla sijainnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sokkeloinen koko talo. Itse tykkään paljon selkeämmästä pohjasta.

Vierailija
24/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

378 000 eurolla muuttaisin johonki kivaan asuntoon Helsingissä, esim. Käpylästä, Munkkiniemestä ja Töölöstäkin saa tuolla hinnalla meidän tarpeisiin riittävän asunnon (n. 70-90 neliötä kerrostalossa).

Vierailija
25/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa ilmoituksessa oli kk-kuluja yli 1000 euroa ja siihen kun maksaa asuntolainan lyhennykset päälle, niin ei se asuminen tuossa talossa kovin edullista ole!

T. Tyytyväinen kerrostaloasuja

Vierailija
26/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkatapetit wc:ssä? Ilmeisesti "mielenkiintoinen pohjaratkaisu". Ja päivän paras, makeat naurut wc-harjasta.

Vierailija
27/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kuvat ovat aika pimeitä, onko asunto oikeasti noin hämärä

-öljylämmitys

-pieni keittiö ja kuvien perusteella vaikuttaa sokkeloiselta

-kivasti sisutettu joo mutta sitä tavaraa on liikaa jolloin asunnosta tulee tunkkaisen oloinen

-voin kyllä itse tehdä pintaremontin mutta noi kaikenkirjavat tapetit tekevät kyll äasunnosta levottoman oloisen

-oliko keittiössä puuhella? Rekvisiittanako? mitä minä kaupunkilaislapsi tekisin sellaisella. turhaa tilaa viemässä

-tontin hallinnanjako sopimus... ettei tulisi samanlainen risti asua tuossa kuin paritalossa. mitä jos kemiat naapurin kanssa eivät kohtaa? asutaan kuitenkin kuin "sillit suolassa"

Vierailija
28/56 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit kannataa piilottaa markkinointikuvista.

Vierailija
29/56 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunto ei mene kaupaksi, syy on hinta. Ei sokkeloisuus, tapetit, vessaharjat jne. Kaikki asunnot/talot menevät kaupaksi OIKEAAN hintaan!

Tämä kaikille jotka ihmettelevät miksei oma/naapurin/... mene kaupaksi, syy ei ole välittäjän, tapettejen, verhojen, sisustuksen, lämmityksen...jopa hometalot menevät kaupaksi..siis myös niin että home tidetään... laskekaa hinta vastaamaan myytävää kohdetta niin varmasti menee kaupaksi.

Vierailija
30/56 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa ilmoituksessa oli kk-kuluja yli 1000 euroa ja siihen kun maksaa asuntolainan lyhennykset päälle, niin ei se asuminen tuossa talossa kovin edullista ole!

T. Tyytyväinen kerrostaloasuja

Kerrostaloasukin kannattaa jättää kommentoimatta asiaa mitä ei ymmärrä! Kulut per kk on n.250eur ilmoituksen perusteella, kiinteistövero n.800eur on KOKO vuodelta. T...rys!

Vierailija
31/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko? Ei isot talot mene kaupaksi niin nopeasti kuin joku onneton kaksion räppänä.

Vierailija
32/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa rakentaa itse unelmatalonsa saman hintaan kuin saa käytetyn.

Vierailija
33/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku aina. Keittiö näytti aika ankeelta, tois pieni. Jos maksan talosta ton verran niin vaadin, että keittiö on kunnossa.

Vierailija
34/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ihan mun tyylinen ja meillä onkin aika lailla saman näköistä sisällä. Tosin meillä ei koskaan ole noin siistiä mutta ollaan myös asentamassa vessaan tuollaiset lattialistat :)

Vierailija
35/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti ei ole ollut kaksinen. Lisäksi öljylämmitys on iso miinus.

-Nella

Vierailija
36/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa vaan tuohon ei olisi.

Yksi pikkujuttu pisti silmään, nimittäin viimeisessä WC kuvassa: miten aukeaa laatikko kun pönttö on siinä melkein kiinni? Ihan loppuun asti ei ole suunniteltu. Ja jos tämmöinen moka pääsee käymään, niin onko niitä mokia lisää sellaisissa paikoissa joissa niistä on todella haittaa?

Vierailija
37/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä maksaisi 135 neliöstä Järvenpäässä lähes 400.000 euroa! Samalla rahalla voi rakennuttaa ihan uuden ja lähemmäksi Helsinkiä.

Mutta piha näytti upealta!

Vierailija
38/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kamalan ahdas ja hirveät tapetit.

Vierailija
39/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2005 rakennetussa talossa ÖLJYlämmitys? Ei ole siinä rakentajalla paljon järki päätä pakottanut :) Ei varmaan olisi maksanut paljoa enempää laittaa maalämpö.

Muuten kyllä ihan kivan näköinen, mutta aika kallis, meidän naapurista saa samankokoisen suunnileen samaan hintaan (vanhemman tosin) ja matkaa Hki keskustaan 10 km.

Vierailija
40/56 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallinnanjakosopimus voi olla tosi paha myynnin este. Olen nähnyt monia hyvin huonosti tehtyjä, ihan huitaisten kyhättyjä.

Lopputarkastuspaperitkin pitäisi nähdä, onko niihin jäänyt jotain tärkeää huomautettavaa.

Ja sitten jos myyjä on itse nikkaroinut, niin pudottaa pisteitä, vaikka olisi kuinka arkkitehdin käsialaa.

Tuo pikkuruudukkotapetti on keittiössä ihan psykedeelistä, tulisi alta aikayksikön päänsärky. Samoin vessan kukkatapetit. Mutta nuo nyt voisi ottaa ja repiä pois ellei ole maalattavaa tapettia.

Kehä III sisäpuoleltakin saa jo tuolla hinnalla riittävän suuren asunnon, jos ei pihaa kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme