Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut?

Vierailija
12.06.2010 |

Laitoin tämän viestin jo suomi24-sivuille, mut ei oikein vastauksia kuulunut, joten jos teiltä saisin apua?

Kertokaahan mielipiteenne tästä...miten tämä pitäisi tulkita...Itse en enää edes yritä luottaa omiin "vaistoihini" (sen verran usein olen väärin tulkinnut) vaan haluan mielipiteitä myös muilta.

Miten tulkitsisitte tämän, kun mies käyttäytyy seuraavalla tavalla:

- Katsoo pitkään suoraan silmiin, kun katseet kohtaa, hän hymyilee ja ei käännä katsetta pois

- Tulee juttelemaan usein. Myös asioista mitkä ovat "typeriä" :) eli eivät periaatteessa kuuluisi minulle tai hänen ei olisi tarvinnut tulla asiasta informoimaan minua

- Tulee usein viereen istumaan tai seisomaan, mikäli viereinen paikka ei ole vapaa, hän valitsee sellaisen paikan mistä näkee suoraan minut..ja yllätän hänet katsomasta minua

- Kun tulee huoneeseen, hän jää aina niin, että on kääntyneenä minuun päin vaikka asiaa olisi toiselle henkilölle (tullut muutama hullu tilanne, kun hän puhuu kauempana olevalle henkilölle, mutta seisoo kääntyneenä minua kohti ja joskus jopa vielä katsoo minua puhuessaan toiselle)

- Hän sekoilee sanoissaan, kun kysyn häneltä jotain

- Joskus (harvoin) hän on kuin ei huomaisikaan, ei katso päälle, ei puhu..

- Ohittaa työpisteeni usein, vaikka hänellä ei ole mitään järkevää syytä kiertää minun ohi (pääsisi siis kulkemaan helpommin toista kautta)

- Jos pyydän jotain, hän toteuttaa pyyntöni

- Kun puhun, hän keskittyy minuun vaikka toinen puhuisi "tärkeämpiä" asioita (näin on usein...siis että toinen henkilö puhuu minua tärkeämpia asioita :) )

- Hän muistaa (ottaa selvää) juhlapäivistäni ja tuo jonkin pienen lahjan

Taustatietoa:

Kyseessä on esimieheni, joka on minua 20 vuotta vanhempi. Itse olen suhteessa tällä hetkellä ja hän tietää sen. Esimiehelläni ei ole ainakaan tietääkseni vakavaa suhdetta (muusta en ole edes ottanut selvää). Esimieheni tietää, että olen vakavissani nykyisen suhteeni kanssa. Hän on sen tyyppinen henkilö, joka ainakin antaa itsestään sellaisen kuvan, että kunnioittaa toisten parisuhdetta.

Voiko olla, että hän olisi kiinnostunut minusta? Ja nyt tässä kohdassa voi kommentoida myös niin, että haluaa vaan seksiä ;) koska onhan sekin yksi kiinnostuksen laji :) Tämän suhteeni vuoksi en voi "luottaa" siihen, että hän tulisi suoraan ilmaisemaan kiinnostuksensa (monessa kohdassa on kommentoitu, että mies ilmaisee suoraan sanomalla mikäli on kiinnostunut...esim. kutsuu kahville tms.)...Kuitenkin minua kiinnostaa kuulla teidän mielipiteenne tästä tilanteesta...Jotta osaisin vähän varoa omia tekemisiäni... etten sitten vahingossa rohkaise häntä.

Täytyy myöntää, että itsekin olen hieman kiinnostunut tästä miehestä (jos olisin vapaa, yrittäisin)...Mutta sen verran paljon rakastan nykyistä miestäni, että en aio tämän asian suhteen toimia. Ok, hieman turhamaisuuttanikin haluaisin kuulla mielipiteenne...En ole ns. unelmien nainen ja näitä minuun ihastuneita ei ole kovin monia tullut elämän varrella vastaan...Ja osittain tämän vuoksi minun on vaikea uskoa, että minuun olisi ihastuttu...Ja sen vuoksi en myöskään välttämättä osaa varoa tekemisiäni (olen ottanut sellaisen tavan, että olen ihmisille avoin ja välitön...ja ihastunut ihminen voi tulkita sen väärin)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän