Mitä tekisin yksin sisällä?
ELi mies lähti sauna open airiin ja on poissa tästä huomisiltaan asti, ja mä olen yksin (+lauma eläimiä, eli ei voi edes mihinkään lähteä pitkäks aikaa). Nyt jo iski tylsyys ja jotain pitäis kehittää. Ulkona sataa kaatamalla, kavereita ei ole samassa kaupungissa, ja siivota en jaksa... Auttakaapa!
Kommentit (3)
tee herkkuja ja mussuttele niitä, masturboi, roiku AV:llä aamuun asti, mene piiitkäään suihkuun, saunaan kylpyyn... lakkaa kynnet, hoida varpaat kesäkuntoon....
kun ei ole autoa, ja näin lauantaisin bussit menee niin huonosti että pikaisella kauppareissulla saa seistä neljä tuntia sateessa.
Ruokaakaan ei oikein ole, mutta yritän jollain pärjätä. Mutta siis kaikki leffojenvuokraukset ja askartelushoppaukset ei kyllä oikein käy ton liikkumisen takia.:(
Ap
Laita jalkakylpy ja tee käsi ja kasvohoito. Itsetehtäviä kauneushoitojen ohjeita löytyy netistä. Sekoita käsille kylpy lämpimästä vedestä, sitruunasta, öljystä ja krassista. Tai kasvohoito kurkusta, jogurtista ja hunajasta.
Lue kirja tai pari.
Tee jotain luovaa, jos sellaisesta pidät. Käy askartelutarvikeliikkeessä ja aloita tekemään koruja. Se on kivaa!
Vuokraa kasa leffoja ja avaa punkkupullo.
Löytyykö pelikonsolia? Huvita itseäsi pelaamalla.
Laita jotain ruokaa mitä todella himoat.
Mulla ei ois mitään ongelmaa olla vaikka viikkoa yksinään kissojen kanssa kotona. Tekisin kaikkea mitä olen aina halunnut. Piirtäisin, maalaisin, makaisin sohvalla ja lukisin. Näpräisin ja askartelisin. Järjetäisin valokuvat. LÄhtisin sadekävelylle haistelemaan ihanan raikasta luontoa.