Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä, miksi lapsen ei pitäisi itse kerätä leluja?

Vierailija
12.06.2010 |

Eräs ystäväni (ollaan tunnettu vasta puolisen vuotta) joka oli meillä käymässä niin ihmetteli tai paremminkin arvosteli sitä kun meillä lapset keräävät itse lelunsa, isommat ovat 2,5v, 4v ja 5v ja olen pienestä asti heidät opettaneet siihen, että lelut kerätään kun niillä ei enää leikitä. Isompia tarvitsee tästä harvemmin muistuttaa ja nuorin joka on nyt 1v niin hänkin jo kerää, lähinnä matkii isompia.

En ymmärrä miksi lapsen ei pitäisi itse kerätä leluja? En minä niitä ainakaan kerää, koska en niillä ole leikkinytkään. Samalla tavalla oma äitini joka on pph kasvatti meidät ja samat säännöt oli myös hoitolapsilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kaipaat päänsilitystä ja "olet ihan oikeassa"-hokemista niin aika erikoista.'

Vierailija
2/3 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kaipaat päänsilitystä ja "olet ihan oikeassa"-hokemista niin aika erikoista.'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vain, ettei hän laittaisi noin pieniä itse siivoamaan leluja, hänellä siis 3v ja 5v lapset. Tämä ystäväni siivoaa lasten lelut heidän leikittyään.

En kaipaa mitään päänsilitystä, ihmettelin vain, että miksi se olisi pahasta lasten kerätä itse lelut leikittyään?

ap