Fantasia :"Vieras mies nai naistani"
Kuten näissä keskusteluissa on tullut jo useasti esille, moni mies fantasioi näkevänsä, kun omaa naista naidaan toisen miehen toimesta.
Minä en ymmärrä tätä fantasiaa lainkaan.
Vaikka olen mielestäni kohtuu vapaamielinen seksuaalisten fantasioiden suhteen, niin ei, en tajua.
Muulloin vaikka joku fantasia ei olisi minun fantasiani, niin kuitenkin pystyn ymmärtämään niitä ihmisiä, jotka niin fansioi.
Tämä ei uppoa.
Nyt on vielä tullut joissain keskusteluissa esille, että mukamas "useimmat miehet fantasioivat siitä".
Valaiskaa minua, mikä siinä kiihottaa. Kiitos.
M28
Kommentit (2)
älyllisesti kun kysyt, niin ymmärrätkö lopultakaan syytä miksi sinua itseäsi kiihottaa erilaiset asiat ?
Kysymykseesi ei ole selvää vastausta. Jotkut kiihottuu vähäpukeisista nuorista naisista, toiset kumisaappaista. Kolmansille iskee keski-ikäiset huulipunaiset naiset eniten, neljänsille aisankannattajana oleminen. Joillekin aisankannattajuus on terveenpää, kuin homojen panopuuna oleminen.
Mitä tuota supersyvällisesti yrittää syvällisemmin ymmärtää. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kunhan eivät vahingoita muita.
Mies panee naista. Tässä kiihottavuutta lisää se, että nainen on oma muija. Se on siis henkilökohtaisempaa. Olisiko kiihottavaa nähdä, kun oma naisesi masturboi. Siis masturboi silloin, kun luulee tekevänsä sen ihan omassa yksityisyydessään?
Minulla on tästä kokemusta, koska olen salaa videoinut kymmenittäin vaimoni masturbointia. Älyttömän kiihottavaa runkkumateriaalia.