Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kissarotua lapsiperheeseen. Mitä kissoja teiltä löytyy,omia kokemuksia niistä?

Vierailija
11.06.2010 |

Ensi viikolla mennään katsomaan ragdollpentua ja luulen että siihen päädytään. Vinkkejä kuitenkin otetaan vastaan ja kokemuksia ragdollista tai muista roduista.

Mistä ostitte kissan ja paljonko maksoi?

Meillä tällä hetkellä 5-vuotias perusmaatiainen, uroskissa. Lapset on 6- ja 2-vuotiaat.

Ihan lemmikiksi ajateltiin tätä toista kissaa, joku rotukissa saisi kuitenkin olla. Ei viedä näyttelyihin joten "virheitä" saa olla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti on rauhallinen , ei liian äänekäs ja kaikenpuolin sovelias kaikenlaisinn perheisiin. Turkki on helppohoitoinen , ei vaadi kokoajan neuroottista huomiota eikä välttämättä tarvitse kissakaveria.

Vierailija
22/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BRITTI

Meillä 5 kissaa, joista yksi on britti. Aivan ehdottoman ihan luonne, tykkää lapsista, on tosi kiltti ja rauhallinen mutta kuitenkin leikkisä. Suosittelen.

Meillä myös PYHIÄ BIRMOJA. Uroskissan luonteeltaan myös aivan mainio ja kaunis kuin mikä. Sinisillä silmillään katsoo aina niin hurmaavasti. Mutta kummallakin birmalla huonoja tapoja, syövät johtoja ja villaa ja toinen nirsoilee todella paljon ruuan suhteen. Myös turkin kunnossapito vaatii ajoittain tekemistä. Eli en välttämättä birmaa suosittele vaativuuden takia, vaikka luonne onkin mainio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2010 klo 21:36"]

kuullut, että Burmat olisivat vilkkaita kissoja. Pitääkö tämä paikkaansa? Itse olen haaveillut kissasta vuosia ja rotuihin tutustuneena Ragdoll olisi varmaankin meille sopivin kissa. Tuo Burmakin vaikuttaisi kivalle, mutta jos onkin todella vilkas rotu.

Joten minäkin kuulisin mielelläni kokemuksia kissoista lapsiperheessä. Lisäksi kiinnostaa myös, kuinka terveitä rotukissanne ovat olleet?

[/quote]

8-vuotiaalla pyhällä birmalla ollut ihokasvain, joka vain leikattu pois.

muut kissamme (5kpl) ovat olleet terveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi