Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imuroinnista vauvan kanssa:

Vierailija
11.06.2010 |

Mitä keinoja ootte keksineet? Mulla on 8kk ikäinen tyttö joka ei antais mun yhtään imuroida, alkaa heti itkeä. Tämä on aika uusi ongelma, on alkanut pelätä ääniä. Ennen pidin kantoliinassa, mutta nyt en voi, koska ensinnä hän painaa ikävän paljon trikooliinalle ja toisekseen odotan seuraavaa lasta viidennellä kuulla. Oletteko keksineet ongelmaan patenttiratkaisua? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää jo lähes vuoden verran. Meillä on sen verran aktiivinen pakkaus, ettei imurointi onnistuisi "yhdessä".

Vierailija
2/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että imuroitiin vain kun molemmat vanhemmat olivat paikalla. Toinen piti pientä pelkäävää sylissä ja toinen imuroi.

Toinen vauva taas rakasti imuria ja konttasi innoissaan sen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä lähden vauvan ja koiran kanssa vaunulenkille.

Vierailija
4/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinne tulee liian kuuma. Muutenkin nukkuu enää kahdet 30-45min unet päivässä ja herää kyllä imuriin. Ei ehkä heti heräisi, mutta lepäisin niin mielellään nuo pienet tauot supistusmahan kanssa.

Nyt olen tehnyt niin, että imuroin pienissä erissä huoneen kerrallaan, niin ei ehdi ihan hirveästi saamaan itseään raivoon. Luulen, että pelkää vähemmän kuin suuttuu, hermostuu kun en heti auta pelon poistamisessa.

ap

Vierailija
5/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa huono puoli siinä on ,että tavaroita täytyy raivata imurin tieltä. Voitte vaikka yhdessä kerärä kamat sivuun ja laittaa imurin yhteen huoneeseen kerrallaan. :) Tai ottakaa ulkopuolinen imuroimaan, senhän saa laitettua verovähennyksiksi

Vierailija
6/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies lähti lenkille vauvan ja koiran kanssa. Meillä sekä vauva että koira pelkäsivät pieninä imuria.

Nyt homma sujuu yksinkin: koira 6 v., lapsi 4 v.

kun minä lähden vauvan ja koiran kanssa vaunulenkille.

Vierailija
7/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä ne viikot/kuukaudet pärjää, kun pieni ehkä innostuukin imurista.

Tai moppi voisi kyllä olla rättiä parempi raskausmahan kanssa.

Vierailija
8/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut, tämä toinen henkilö imuroi.

Tuo vaihe menee ohi ja sitten saat taas imuroida.

Vierailija
9/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinne tulee liian kuuma. Muutenkin nukkuu enää kahdet 30-45min unet päivässä ja herää kyllä imuriin. Ei ehkä heti heräisi, mutta lepäisin niin mielellään nuo pienet tauot supistusmahan kanssa.

Nyt olen tehnyt niin, että imuroin pienissä erissä huoneen kerrallaan, niin ei ehdi ihan hirveästi saamaan itseään raivoon. Luulen, että pelkää vähemmän kuin suuttuu, hermostuu kun en heti auta pelon poistamisessa.

ap

Vierailija
10/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea liina voisi olla ratkaisu. Meillä on kaksi kissaa, ja jonkunlainen karvojen ja pölyn poisto on pakko suorittaa kahdesti viikossa, mutta vähemmän perusteellinenkin sopisi toiseen.

Kiitos neuvoista. :)

ap

Vierailija
11/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin teho pienimmälle ja sitten imuri hetkeksi päälle ja pois. Vähän myöhemmin tai seuraavana päivänä sama uudestaan. Jossain vaiheessa uteliaisuus imuriin voitti pelon ja sen jälkeen äiti ei olisi muuta saanutkaan tehdä kuin imuroida.

Vierailija
12/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla minä istun tietokoneella ja palstailen :)

Ennen kuin haukutte laiskaksi, kerron että poika HALUAA imuroida yhdessä isänsä kanssa, mutta imuri on käynnissä ollessaan pelottava ja poika vaatii isin syliin!

Isi sanoo, alkaa olla raskasta imuroida 12-kiloinen yhdessä kädessä ja imuri toisessa, mutta että hän ottaa sen liikunnan kannalta :)

Vierailija
13/13 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen imurointiin kovin kauaa mene, jos vaikka teet useammassa osassa. Kyllä se lapsi oppii pian pelostaan pois.