Kysymyksiä anaaliseksistä
Olen 34-vuotias nainen ja ollut mieheni kanssa yli 10 vuotta. Olen kerran (vuosia sitten) suostunut anaaliseksiin mutta se sattui niin paljon että annoin ymmärtää etten toista kertaa halua. Perjantaina harrastimme seksiä ja yht' äkkiä mieheni kysyi että saako hän kokeilla pyllyyn. Sanoin että hän voi kokeilla jos se ei satu liikaa. No sehän sattui tosi paljon, annoin mieheni työntää pari kertaa mutta sitten kun alkoi jo kyyneleet valua silmistä niin sanoin että nyt sattuu ja mieheni lopetti touhun siihen. Pyllyni on niin kipeä etten pysty kunnolla istumaan, pelkään että tulee kakkahätä enkä pysty menemään¿ Rupesin kuitenkin miettimään että mikä siinä anaaliseksissä on niin ihanaa miehen mielestä? Ja onko miehessäni jotain homomaisia piirteitä kun haluaa pyllyyn? Tulin tosi masentuneeksi tapahtuneesta, koska tuli sellainen tunne että tavallinen seksi ei riitäkään miehelleni.
Kommentit (53)
Dildoja tai muita leluja ei meiltä löydy. Mutta kiva kuulla ettei se ole vain homojen hommaa. Kuitenkin ihmetyttää että eikö se " tavallinen" seksi riitä?
silloinhan ei sinunkaan tarvi suostua!!!
ja jos ei dildoa niin saahan kaupasta vaikka kurkun joten ....
Tällä palstalla/Kaksplussan seksi-palstalla on ollut viime aikoina keskustelua, miten anaalisekstaillaan onnistuneesti. Oletko seurannut? Täällä kyseinen viestiketju ei valitettavasti olekaan enää tallessa. Snif.
Kannattaa harjoitella anaaliin jonkin pienemmän kera - ei ekana eikä välttämättä koskaan penistä! Esim. miehen sormi hyvin liukasteaineella liukastettuna voi tuntua tosi ihanalta yhdynnän aikana, kun mies työntää sen peppuusi - ensin tietty silittelee välilihaa kutkuttavasti. Mua kiihottaa valtavasti, jos mies työntää sormensa peppuuni juuri kun olen tulossa. Mutta ajoitus on tosi tarkkaa!
Meillä hommattu seksikaupasta myös anaalithaisauva. Siihenkin pitää laittaa runsaasti liukastetta, että tuntuu hyvältä eikä satu. Tuntuu hyvältä sekä miehestä että naisesta. Suosittelen! Ei ollut kalliskaan, 7-8 euroa.
Sitten jos joskus ruokahalu alkaa kasvaa, niin voitte kokeilla uudestaan penistä anaaliin. Mutta liukastetta runsaasti ja edetkää hitaasti!!!
antaisin että pitää valmistautua paremmin. Itse en aiemmin voinut kuvitellakaan anaaliseksiä. Päätimme kuitenkin tutustua asiaan ja se kannattaa ilmanmuuta vähän etukäteen valmistella, vaikka spontaanius seksissä onkin ihanaa. Nyt harrastetaan peppua silloin tällöin ja on kyllä ihanaa.
Ensinnäkin peseytyminen huolella vähän sieltä pyllyn sisäpuoleltakin ja ei tietenkään saa olla kakkahätä. Sitten pitää olla jo TODELLA kiihottunut muuten ja haluta toista jo ihan himona. Ei saa survoa sisään tuosta vaan!!! Ensin kannattaa hyväillä pyllynreiän ympäristöä ja reikää muun hellimisen ja esileikin yhteydessä. Ihanaa minusta kun mies nuolee pimppaa ja varovasti hyväilee pyllyä. Aaaahh... Sitten voi vähän kokeilla sormea sisään. Yleensä on tosi tiukkaa ja kiristyy tavallaan. Liukasteita kehiin vaan ja varovaisuutta. Tuntemusten mukaan. Kannattaa vaikka useamman kerran ensin vaan sormeilla ennenkuin edes yrittää peniksella sisään. Meillä tehtiin näin ja oikasti lopulta sitä halusin. Meillä toimii parhaiten kyljellään lusikka-asento ja toooosi hitaasti sisään että pyllynreikä ehtii mukaan ja jännittäminen laukeaa pikkuhiljaa. Toimii! Ja on ihanaa välillä. Paljon liukkaria ja aikaa ja himoa ja hellyyttä.
Meillä mieskin pitää pyllyn hyväilystä, tulee suorastaan hulluksi kun vähän " sormeilen" sieltä.
Ei ihme että sattui jos teitte sen tuosta vaan ja tiedän tunteen kun alkaa ihan itkettää ja jonkinmoinen häpeän tunnekin siinä saattaa tulla vaikka on oma rakas tuttu mies kyseessä. On se kuitenkin niin eri asia kuin " perinteinen" tyyli. Täätläkin löytynee haulla paljon lisää neuvoja ja kokemuksia. Kivaa se on eli kannattaa kyllä koea se mutta ehdottomasti siihen pitää valmistautua huolella ja vaikka tosiaan usempi harjoittelukerta hyväilemällä ja sisään vasta kun on varmaa että haluat kokeilla ja sittenkin vielä hi-taas-ti.
Näytä miehellesikin esim. tämä juttu jos voit.
Onpas mukava lukea kerrankin asiallista keskustelua peppuseksistä! Me harrastetaan myös silloin tällöin peppuseksiä ja molemmat tykätään. Saan jotenkin helpommin ja voimakkaammna orkun pepun puolelta. En kuitenkaan ilman klitan hieromista samalla. Meillä on myös monenlaista muutakin peppuun liittyvää leikkiä, kuin varsinaista yhdyntää. Mies usein nuolee peppureikää tai työntää pienen sauvan tai sormen peppuun nuollessaan klittaa tai vain sivelee hyvin rasvattua peppureikääni yms. Me aloitettiin niin, että olin miehen päällä kahareisin ja ohjasin kalun itse sisään. Näin voi itse määrätä tahdin. Täytyy olla kyllä hyvin kiihottunut ja rentoutunut että homma onnistuu. Nykyisin suosikki asento on " takaapäin kyljellään" ; minä makaan selällään jalat ylhäällä miehen kyljen päällä. Mies tai minä itse kiihottaa klittaaa ja usein aloitetaan " perinteiseltä puolelta" ja mies voi silloin hyväillä sormin tai pienellä sauvalla peppua. Raskausaikankin harrastettiin peppuseksiä. Tiedän, että kaikki eivät pidä peppuseksistä eikä silloin ole mitään syytä siihen ryhtyäkään. Me olemme tässä(kin) suhteessa niin erilaisia. Äippä 33 v.
Peppuseksi ei saisi sattua. Joillakin on kaiketi niin kireä peppureikä, että kalu ei kertakaikkiaan sovi sisään. Mullakaan ei ole mitenkään joustava pyllynreikä, mutta saamme kalun yhteisvoimin ja hellästi sopimaan, kun oikein olemme varovaisia.
Hei ap! Kuulostaa siltä, että et ollut riittävän rentoutunut. Jos jännittää kipua, niin ei sitä voikaan ollarento. Kannattaa olla itse päällä, niin voi olla vapaammin.
Ei sun kannata suostua sellaiseen, mitä et itse halua! Kannattaa kuitenkin suhtautua avoimesti leikitellen seksiin ja kehitellä itsekin uusia juttuja välillä. Seksielämän säilyminen viriilinä on MOLEMPIEN vastuulla parisuhteessa. Rutiini on pitkän päälle pahaksi ja voi näivettää seksielämän. Mieti, mitä muuta uutta voisit ehdottaa miehellesi peppuseksin tilalle, jos se tuntuu nyt mahdottomalta!
Kuitenkin mietityttää vielä, että miten paljon mieheni mahtaa peppuseksiä haluta ts. pitääkö minun vielä yrittää vaikka ei tee mieli. Eikö se " tavallinen" seksi riitä vaikka loppuelämän? Olen itse konservatiivisesta perheestä jossa sanaa seksi ei edes mainittu koskaan enkä oikein osaa puhua näistä asioista.
Niin. En tiedä, mitä tarkoitat tavallisella. Me olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 19 vuotta, meillä on kaksi vielä aika pientä lasta. Seksi on aina sujunut suht hyvin ja välillä tosi hyvin ja välillä on ollut pitkiä taukoja. Meillä kävi vaan vähitellen niin, että alkoi aina liikaa sama rutiini toistua ja sitten ei vaan enää kumpaakaan niin kauhean usein kiinnostanutkaan.
Kunnes seksielämämme heräsi taas uuteen kukoistukseen, kun rupesimme kehittelemään kaikenlaista uutta kiihoketta. Jo yksi jaettu fantasia sai aikaan sellaiset kierrokset, että mieskin oli aivan ihmeissään " hän ei muistanutkaan, että voisi olla näin kiihottunut" .
Mua itseänikin seksi on taas ruvennut kiinnostamaan enemmän kuin kympin uutiset tai muut ajankohtaiset telkan keskusteluohjelmat. On ihanaa, kun sängyssä on luvassa kaikkea uutta jännää - ja ihanaa käpertyä kainaloon vaikkei mitään uutta jännää sitten tapahtuisikaan. Eihän kukaan aina jaksa.
Mies on tosi otettu, kun opiskelen seksioppaista vinkkejä, miten ottaa paremmin suihin jne. Ihanaa tehdä toiselle kaikkea hyvää! Koen, että nyt on mun vuoro panostaa meidän seksielämäämme. Kun niin monet vuodet menivät niin, että mies oli aina se aloitteentekijä. Olen siitä hänelle kiitollinen. Olis karmeeta, jos seksielämä kokonaan pääsisi lopahtamaan. Sitäkin ihmisille käy!
Siis vielä vastauksena: Kyllä varmaan tavallinenkin seksi voi riittää, jos molemmat ovat siihen tyytyväisiä. Mutta siihenkin kannattaa hakea jotakin vaihtelua, jotta kiinnostus säilyy. Suosittelen luettavaksi esim. Kari Heusalan kirjoja " Miehen seksuaalisuus" ja " Naisen seksuaalisuus" . Toivotan teille kaikkea hyvää!
Itse tykkään siitä paljon ja sitä harrastetaan, mulla se liittyy sm seksiin, eli pidän alistetuksi tulemisesta...Mutta jos ei nainen halua niin sit ei kyllä pidä siihen ryhtyä.
Ymmärrän hyvin ap:n estyneisyyttä seksin puolella. Itse olen sekä estynyt että ujo. Vieläkin tunnen outoa syyllisyyttä, kun masturboin enkä kehtaa pyllistellä miehelleni, vaikka hän kovasti sitä toivoo ym ym. Peppuseksiäkin olemme harrastaneet varmaan kolme kertaa koko avioliittomme aikana, vaikka minusta se olisi tosi ihanaa. En kehtaa itse tehdä aloitetta eikä mieheni ole niin innokas pepuseksin suhteen. Ei kai sille estyneisyydelle oikein mitään voi. Olen kyllä samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa siitä, että peppuseksiin ei kannata suostua ellei itse siitä ollenkaan pidä. Miten tämä ketju onkin pysynyt näin asiallisena ja toisia huomioon ottavana, kun täällä aika usein joku tölväisee pahemman kerran. Mukava juttu!
ei pidä kyllä nuolaista ennen aikojaan, kyllä ne maisterismiehet ym. mukavat tyypit tämän vielä hoksaa...
AP kirjoitat" ..miten paljon mieheni mahtaa peppuseksiä haluta ts. pitääkö minun vielä yrittää vaikka ei tee mieli. Eikö se " tavallinen" seksi riitä vaikka loppuelämän" .
En tiedä miehestäsi, mutta minä ainakin olen oikea peppufriikki. Seksuaalisesti ylivoimaisesti eniten minua kiinnostaa naisen peppu. Miksi näin on, sitä en osaa sanoa. Niin kauan kuin muistan olen aina ollut kiinnostunut naisen pepusta. Kiinnostukseni ei kyllä mitenkään liity homoseksuaalisuuteen; miehet eivät herätä minussa mitään seksuaalisia tunteita. En myöskään halua alistaa vaimoani, vaan pikemminkin olen seksiasioissa " ihanan hellä" , kuten vaimoni asian ilmaisee. Ei tulisi kyllä mieleenikään painostaa häntä peppuseksiin, jos hän ei sitä haluaisi. Vaimoni onneksi tykkää myös peppuseksistä ja siksi meillä sujuu seksipuoli oikein hyvin. Minulla on kyllä sellainen käsitys, että ihminen ei voi tietoisesti mitenkään vaikuttaa omaan seksuaaliseen suntatumiseensa. Onnetonta on tietysti, jos pariskunnan seksuaaliset tarpeet ovat kovin ristiriitaisia. Tavallinen perheenisä 35 v. 2 lasta.
Kuitenkin mietityttää vielä, että miten paljon mieheni mahtaa peppuseksiä haluta ts. pitääkö minun vielä yrittää vaikka ei tee mieli.
Minun mielipiteeni on se ettei sängyssä kummankaan osapuolen tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. Jos et anaaliseksiä halua, niin sitten sitä ei harrasteta. Kait sitä on harrastettu maailman sivu mutta mielestäni nykyään halutaan luoda kuva että sitä on " pakko" harrastaa. Muuten mies ei ole tyytyväinen..
Itse olen 29v, kahden lapsen äiti. Kokeillut olen mieheni kanssa, mutten tykännyt. Hänestä se olisi mukavaa, mutta minusta ei. Mies ymmärtää ja myöntää että eipä hänkään peppuunsa mitään kalua kyllä haluaisi. Anaalikokeilujen jälkeen hän jaksoi jonkin aikaa anaaliseksiä minulta pyydellä. Pyytelyt loppuivat siihen kun kysyin että muistatko kun suhteemme alkuaikoina sanoin että en harrasta anaaliseksiä (ei ollut hänkään siitä silloin kiinnostunut). Muistihan hän. Kerroin että jos hän anaalia haluaa voin jättää avaimet pöydälle siihen avioerohakemuksen viereen, sovitaan sitten miten lasten kanssa toimitaan..
Vielä ei ole tullut avaintenjättöpyyntöä. Kaikkeen kun ei tarvitse suostua, toisen mieliksi.
T:Exit only
huomannut että paksuudeltaan n 10-11 cm tuntuvat kaikkein parhailta, sen jälkeen alkaa meneen jo selvästi enemmän kivun puolella (kun on jonkinaikaa työnnellyt ja alkanut tuntuun aika helkkarin kiihottavalta, niin hivenen tota paksumpikin vielä menee, mutta sitten alkaa jo sattuun, ei vaan mee vaikka on paljonkin liukkaria - oon kait heh ns. suht tiukka-anaalinen tyyppi).
Eli just sellanen keskivertokullin kokoinen alkaisi jo sattua itelläni (en ole, enkä erittäin todennäk. tule koskaan toisen miehen kullia peppuuni ottamaan, erilaiset pitkulaiset kasvikset riittää..:), sillä eikös keskiverto kullin ympärysmitta ole erektiossa juuri n. 12 cm. Ja asennoista olen ite digannut eniten varsinkin kiihottuneena suoraan päälle istumista (se tunne kun kunnolla rentoutuu ja sisään työntyy ensin hitaasti ja sitten heh vähän nopeammin/useammin jokin em. kokoinen & hyvin voideltu objekti on ainakin näin miehestä todella huikeaah!!:), alkuun menee parhaiten sivuttain (yleensä alotan lämmittelyn sormella, sitten kahdella s.lla tai tussikynillä...:)
Ja tosiaan on kyllä se suolen Kunnollinen tyhjentyminen todella tärkeää, sillä jos ja kun alkaa n. 30 sec. jälkeen (aina vaan uudestaan ja uudestaan) paskattaan, niin ei oo kivaa, vaan lähinnä epämukavaa (puhumattakaan sottaisuudesta, yäks!). Joten siksi kunnollinen, vaikka kahten kertaan tehty, suolihuuhtelu auttaa asiaa Huomattavasti (ei oo varmastikaan kiihottavaa esileikkinä jne.nä moiset operaatiot, mutta varsinkin ekoilla kerroilla erittäin suoliteltavia). Joo, ja tosiaan heh tollasen anaalirassailun jälkeen on kyllä parin pvän ajan kakallakäynti melkoisen epämukavasti polttelevaa, sama tunne kuin todella tulisen ruuan ulostullessa (mutta heh koska se vars. peppuhoonailu tuntuu niin mahtiupeelta, niin sen on valmis kärsiin vaikka 5 min.iin ei oikein sHit pystykään kakallakäynnin jälkeen muuta kuin eestaas hiippaileen tai ei ainakaan istumaan!)
Heh, toiv. ei ketään alkanut inhottaan ajatukset miehestä tekemässä jotain tällasta (pyrin oleen heh kerrankin asiallinen...:), mutta koska pyrin olemaan erittäin avomielinen erilaisten asioiden suhteen, niin miksi en minäkin voisi kokeilla ja nauttiakin jostain asiasta mikä oikeasti tuntuu hyvältä vaikka heh olenkin mies enkä homoseksualisesti suuntautunut?! ;-) Mutta joo, eikun siis vaan malttia ja varovaisuutta ja ehkä Se onnistuu miehennekin kanssa (jos ei vaan oo liian isomunainen, tai heh kait niitä persaukkojakin on eri levyisiä kuten pimsojakin, joten jollakulla toisella vois mennä hyvin 15 cm. paksukin, mulle ei kyll useampienkaan kokeilujen jälkeen, ei vaan tunnu niin hyvältä kuin 10-11 cm. paksuinen ja n. 15 pitkä esine millasilla rassailua tuleekin tehtyä n 2-3 krtaa,on sellanen vaan niin Gutaa että...:)
Miten nro 17 sait sen käsityksen, että sitä olisi pakko kokeilla? Minä kun luin viestit läpi ja jokaisessa todetaan, että ei kannata kokeilla jos ei tykkää. Niin minunkin mielestä, vaikka itse tykkäänkin.
Hei ap ja muut vastaavassa tilanteessa olevat.
Mielestäni teidän kannattaa nyt tosiaan jättää se penis-peppuun-seksi - ainakin hyllylle pitkäksi aikaa ja ehkä ikuisesti. Kun aihe on jo noin tulehtunut, siitä tuskin heti tulee teille mitään rentoa ja nautinnollista.
Miettikääpä sen sijaan jotakin muuta uutta jännää. Roolileikki? Fantasia? Seksilelu? Sitominen? Miehelle ihana suihinotto, jossa teet jotakin uutta ja erilailla.. En tarkoita, että miestä pitäisi nyt jotenkin " hyvitellä" , kun " ei anna hänelle peppuseksiä" . Ajattelen sen sijaan, että on rakentavaa, jos molemmat vuorostaan ehdottavat jotakin uutta.
Tuskinpa peppuseksi on miehellesi nyt se ainut ja oikea seksitapa, joka tekee hänet tyytyväiseksi. Tuskin on mikään pakkomielle. Ehkä hän yksinkertaisesti vaan halusi kokeilla jotakin pikkuisen uutta?
Vähän kun tilanne on tasaantunut, voisi peppua hyväillä jotenkin muutenkin - vaikka liukastetulla sormella. Monista ihmiisistä se tuntuu hyvältä. Sormen/sormien ympärille voi laittaa vaikka kortsunkin, jos tuntuu muuten liian sottaiselta. Ja pakollistahan tämäkään ei ole, jos ei tunnu hyvältä ja kiihottavalta!
Myös monet miehet kuulemma nauttivat, jos esim. suuseksin yhteydessä hyväilee sormilla välilihaa ja sormittaa varovasti peppa. Tykkäisiköhän miehesi tästä? Entä tahtoisitko/voisitko sellaista hänelle tehdä?
Tässä siis vain joitakin ideoita. Tärkeintä on, että miehesi kanssa yhdessä juttelette, olisiko jotakin muuta uutta jännää mitä haluaisitte kokeilla. Ja ehkä voisitte mennä vaikka ostamaan seksileluja yhdessä? Pakollisiahan nekään eivät ole, mutta joskus ne ihan kivoja piristysruiskeita, jos rupeaa tuntumaan, että kaikki menee aina samaa rataa. Seksiä ei kannata ottaa liian vakavasti ja juhlallisesti!
Tiukkuus ja kai jotain kielletyn hedelmän tavottelua.
ei mitään HOMo hommia.
Mutta jos teillä dildo niin sano miehelesi että haluat työntää sen hänen peppuunsa!!
jos sun peppuun täytyy niin miksei toisinkin päin
T: Kati