Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttikö sinua enemmän alkuraskauden aikana vai vauvan ollessa pieni?

Vierailija
10.06.2010 |

Minusta alkuraskaus on aivan kauheaa, väsyttää kokoajan eikä jaksa tehdä mitään. Vauva-ajan väsymyksestä minulle ei taas ole mitään kokemusta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsytti ehdottomasti enemmän alkuraskaudessa, varmaan kolmetoista viikolle saakka. vauva-aikana käy alkuun 'kierroksilla' ja ei mulla oo väsyttäny mitenkään erityisesti vauvan ollessa pieni. sit varmaan riippuu, miten vauva löytää rytminsä, että väsyttääkö alkuhässäkän jälkeen... meillä kaikki on olleet ns. hyviä nukkujia, ja siksi niitä on varmaan uskaltanut nuo kolme tehdäkin! (=

Vierailija
2/4 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkuraskaus on aivan kauheaa, väsyttää kokoajan eikä jaksa tehdä mitään. Vauva-ajan väsymyksestä minulle ei taas ole mitään kokemusta...

Neljä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä loppuraskauden väsymys on kaikkein kamalinta.

Alkuraskaudessa ei ollut vielä isoa mahaa, joka lisää tukalaa oloa. Synnytyksenjälkeiset hormoonit ja imetyshormoonit taas auttavat jaksamaan, vaikka kuinka väsyttäisikin. Ja odotan toista lasta, eli on kokemusta myös siitä vauva-ajan väsymyksestä. "/ Oikein odota, että pääsen synnyttämään. Sitten vaikka väsyttääkin vauvan kanssa, niin hormoonit pitää käynnissä...

Vierailija
4/4 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakka, varsinaista pahoinvointia en ole kokenut. Loppuraskaus ehdottomasti tukalinta, iso vatsa, supistelee, ei saa nukuttua. Vauva-aika ilman muuta parasta, jo kolme kertaa ollut näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi