Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä mies

Vierailija
10.06.2010 |

Onko kohtalotovereita?

Mulla on mies, joka joka päivä ilkeilee, vittuilee, kertoo kuinka paskoja kaikki muut ovat, lapset eivät osaa syödä, eivät leikkiä oikein...

Tekis mieli ottaa jo ero, kun ei mitään osaa tehdä oikein. Harmittaa sitten oma käytös, kun jotenkin en siedä riitaa ja pakenen hiljaisuuden taakse miehen töykeää, röyhkeää ja kylmää käytöstä.

Ja mieheni on niitä miehiä, jotka ovat sitä mieltä, että naista saa lyödä, jos se kerjää sitä. Olen vähitellen alkanut luisua myös mieheni ja lastemme sanahrkkojen väliin etenkin, jos näyttää että mies saa raivarin aivan vähäpätöisestä asiasta. Mies ei ole koskaan minua lyönyt, mutta kantaansa tuo herkästi esille. Vallankäyttöä kai tuokin on?

Näitä ikäviä tarinoita on täälläkin harva se päivä. Olen aina skipannut ne. Nyt olisin kiinnostunut lukemaan muiden kokemuksia ja selviytymiskeinoja arjessa. Miten sitä kovettaisi itsensä? Erota en haluaisi, kun olen yhden eron läpikäynyt. Toinen olisi jo liian kova kolaus. Mutta ehkä se olisi aiheellista. En tiedä.

Miehellä on lapsuudessa ollut isä, joka on lyönyt lapsiaan ja vaimoaan. Tuoltako se malli tulee ja voiko sille kotikonstein tehdä mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuminen ja lähtisikö miehesi mihinkään terapian tyyliseen mutta hänen ehkä olisi hyvä selvittää omat pahat muistonsa. Menneisyydellä on valitettavasti tapana toistaa itseään. Jos hän sinua tai lapsia kerrankin lyö, niin suosittelisin nostamaan kytkintä, niin vaikeaa kuin se olisikin.

Vierailija
2/2 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt läheltä, tosin alkoholiriippuvaisen miehen, käyttäytyvän samalla tavalla. Äitini uusi mies oli juuri tuollainen ja koskaan ei tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu. Uhitteli äidille, meille lapsille, eikä mikään ollut koskaan hyvä. Hän jopa löi äitiäni ja meitä lapsiakin ja olen ikuisesti katkera äidilleni siitä että hän silti valitsi tuon miehen meidän lasten sijaan. Olisiko sinun mahdollista lähteä lastesi kanssa jonnekin lomalle hetkeksi että mies joutuisi olemaan teistä erossa? Ja voisit lähtiessä kertoa mitä koet ja miltä hänen käytöksensä tuntuu. Joskus noita täytyy vähän herätellä...Sanot suoraan ettet enää kestä ja jos hän jatkaa käytöstään ,voi teidän lomanne aikana etsiä itselleen uuden asunnon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi