En tykkää nuolla persettä.
Mieheni tykkää tehdä sitä kyllä minulle, mutta itseä ajatus etoo. Pari kertaa hirveässä kännissä olen sitä suostunut tekemään ja äijä on ihan extaasissa...
Kommentit (48)
Että TIEDÄT, että peppu on puhdas?
Mua ei ole ennen kiinnostanut pepun nuoleminen, puolin tai toisin, mutta nykyisen rakastajan kanssa meillä on niin kova kemia, että tykkään tehdä ihan kaikkea! :-) On ihanaa tehdä hyvää rakkaalleen!! Nautin siitä, miten mies oikeen avaa itseään, että saisin kieltäni syvemmälle sisäänsä ja minähän yritän, koska tiedän miten hyvältä se tuntuu.
En näe mitään syytä, miksen antaisi tätä nautintoa miehelle, päinvastoin on mahtavaa että jollain mäkin saan hänet ihan ekstaasiin.. Hän on nimittäin mulle ihan mahtava rakastaja; saan joka kerta ja monta kertaa, joten on ihanaa pystyä antamaan myös hänelle nautintoa.
Mitä jos aloittaisit ihan vaan pallien ja välilihan nuoleskelulla? Pyydä miestä ajelemaan pallikarvat nii on mukavampi imuttaa.
Joka persettä nuolee tykkää paskasta. Nuolemisesta ei ole enää pitkä matka paskan syömiseen.
Sairasta touhua nuolla toisten perseitä. Koirat niin tekee, ei ihmiset.
Outoa tosiaan, että joku haluaa lutkuttaa paskareikää.
niin ainakin mä pillua nuollessani saatan käydä b-rapun puolella lipaisemassa. Toki siis edellyttäen, että puhdasta on. Musta se on vaan mukavan rietasta ja härskiä ja rivoa. ja siksi tekemisen arvoista ;-)
Sä et tykkää ja hyvä näin. On niin monia tapoja nauttia, ollaan vaan avarakatseisia sen suhteen. Itse tykkään kovassa kiimassa nuolla sitäkin, mutta paskan syömisestä ei ole kyse vaan nautinnon tuottamisesta ja yhdenlaisesta fetissistä. Kaikille vaan ei riitä kerran kuussa pimeässä urheiluruudun jälkeen lähetyssaarnaajassa.
Niin, mutta useimmille riittää hyvä seksi ilman paskan makua suussa. Ja kyllä se peräaukko paskalle maistuu vaikka sitä pulloharjalla kuuraisi.
oli asia niin tai näin, mutta minä tykkään kun mun mies nuolee pyllyäkin, haluaisin oikeiastaan "tyrkyttää" sitä hänelle enemmäkin... minua se siis kiihottaa. Tietysti puhtaus on tärkeä osa juttua, saan nimittäin sitä melkein jokakerta kun ollaan käyty saunassa ja jos muutenkin tarjoillaa suuhoitoa, siitä on lyhyt matka "eksyä" herkille pinnoille.
Jos tuo on ap:n miehelle Iso Juttu, voisit ehkä kokeilla jonkun elmukelmun läpi? Sääli kieltää toiselta joku erityistoive kokonaan.
Jos tuo on ap:n miehelle Iso Juttu, voisit ehkä kokeilla jonkun elmukelmun läpi? Sääli kieltää toiselta joku erityistoive kokonaan.
Söisitkö sinä elmukelmun läpi paskaa? et varmaan... sairasta tuo toisen persereiän nuoleminen, paska ei oo terveellistä. jättäsin oman mieheni jos pyytäisi sitä.
sunnuntaina saunanjälken pimeässä
JES!
Se tuntuu aivan jumalaiselta t: mies
Se tuntuu aivan jumalaiselta t: mies
kohta sinne kielen lisäksi luiskahtaa sormi, dildo ja lopulta miehen penis. kierre on valmis. varokaa naiset näitä peppumiehiä, sellaisten kanssa parisuhde ei kestä.
t:nainen
Itse juuri heivasin ukkoni ulos elämästä. Aina oli vonkaamassa persettä. Ja ei, en totisesti ala miesten perseensilmiä nuolemaan.
Nykyisin ex mieheni elää jonkun ruotsalaisen miehen kanssa. Eipä ihme, että persläpi niin kiinnosti.
kyllähän tuo paska maistuu! siitähän tässä oli kyse... vai?
voi kun saisi vielä maistaa ruskeaa reikää...ja kun vielä saa naisten kesken niin aah!
Nam nam. ihana paskan maku suussa kun saa nuolla toisen anusaukkoa... parastahan siinä on pienet sattumat...
Minun mieheni tykkää myös siitä, että hänen peppuaan nuollaan. Yhdessä ollaan oltu yli 10 vuotta, joten tuskin sinne on mikään toisen miehen penis enää livahtamassa:D
Eihän puhdas iho maistu erityisesti millekään. Tietysti aina jälkeenpäin hampaitten pesu tms, mutta eihän tuossa loppujen lopuksi mitään erikoista ole.
Ja että kakan syöminen? Laitapa vaikka sormi sinne anaaliin ja kokeile, onko se kikkare heti siinä hollilla vai ei:D Ihan turvallisesti olen ainakin itse pystynyt tätä nuolemista harrastamaan. Eihän suuseksiä harrastavia syytetä virtsan juomisesta? Ei ole kuule kaukana siitäkään...
Että oikeen lääkäri.... Olipa vähällä ettei päässy mainitseen että mies on lääkäri, mutta ku oikeen yrittää... PÄSSI! Ja voit muuten olla kohtalaisen varma että joku blondi hoitsu nuolee sun lekurimiehen kasseja ja hanuria varmaan tälläkin hetkellä.... ;)
Menet vaan, varaat ajan ja alat tilittämään. Sen kokoluokan ongelma, että kyllähän tuon purkamisesta jo vähän maksaakin.