Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kajaalin laitosta:

Vierailija
09.06.2010 |

Ei ole provo enkä ole edes mikään teini, mutta meikkauksen saralla vähän tietämätön. Selittäisittekö minulle laitetaanko se kajaali yläripsien ylä vai alapuolelta ja ennen vai jälkeen ripsivärin? Anteeksi tietämättömyyteni ja asiallisia vastauksia odotellessa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en juurikaan käytä kajalia, vaan nestemäistä eyelineria.

Vierailija
2/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista PEHMENTÄÄ jälki joko luomivärillä, vanupuikolla tai sellaisella rajauksen häivyttimellä. Sitten ripsari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapuolelle ja sit ripsari. käytän pehmeetä kynää.

tummaan iltameikkiin laitan myös yläpuolelle.

Vierailija
4/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Olenko ollut ihan urpo 10 vuotta kun olen rajannut eyelinerillä ja tasannut "röpelöt" pois vanupuikolla, mutta raja jää siis silti selkeäksi?

Vierailija
5/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Olenko ollut ihan urpo 10 vuotta kun olen rajannut eyelinerillä ja tasannut "röpelöt" pois vanupuikolla, mutta raja jää siis silti selkeäksi?

tai jos kynä on lipsunut. Yläluomelle laitan eyelinerin ripsen päälle juhlameikkiin, arkimeikkiin kajalia ulkoreunaan ylös. Lisäksi vaalean ruskeaa laitan alas ripsien tyveen, puoleen väliin silmää. On makuasia laittaako kajalin ripsen päälle vai "alle", 90 luvulla laitettiin alle ja 2000-luvulla ennemminkin ylle.

Vierailija
6/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että röpelöt pois ja rajaus siistiksi. Rajaus voi olla terävä ja se on taas tulossa muotiin, mutta viime aikoina utuinen rajaus ja ns. savuinen meikki on ollut muotia.