Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän kanssa välit poikki...hän siis suutahti mulle

Vierailija
09.06.2010 |

oli soitellut siskon pojan selän takan pojan koululle (poika kirjoitti yo:si nyt eli ikää melkein 20v )soitellut rehtorille asti kun epäili pojan kusettavan (epäili siis ettei saa lakkia ja valehtelee)...minusta moukkamaista käytöstä ja sanoin sen hänelle. Miksi pitää puuttua toisten asioihin tuolla tavalla ja vielä salaa selän takana. Sen jälkeen soitteli pitkin sukulaisia retostelemassa pojan asioista :( Ja ihmeellistä sekin, että rehtori oli antanut tietoja sillä poika 18v täytettyään oli täyttänyt koululle kiellon tietojen luovuttamisesta!!! Virkavirhe...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskosi suuttua, tarviiko tuohonkin nyt koko pataljoonan?

Vierailija
2/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isäni soitti ihan itse mulle :) mä en pelkää sanoa jos joku on toiminut moukkamaisesti ja sitä paitsi miksi siskoni pitäis suuttua? Minusta aikuinen ihminen eli siskonpoika saakin suuttua ja suuttuikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isäni soitti ihan itse mulle :) mä en pelkää sanoa jos joku on toiminut moukkamaisesti ja sitä paitsi miksi siskoni pitäis suuttua? Minusta aikuinen ihminen eli siskonpoika saakin suuttua ja suuttuikin!

Moukkamaisuudesta? kyynel :(

ette osaa rakentavaa keskusteluakaan?

Asioista voi tapella, ihmisten kanssa ei kannata.

Vierailija
4/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan isäni suuttui mulle :) lukiongelmaa? ap

Vierailija
5/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten sitä nyt sanotaan. Etteköhän pääse tuollaisen yli, jos muuten on vuorovaikutus toimivaa. Annat isäsi aikansa olla kiukkuinen, sitten otat asian puheeksi uudelleen jos ei kiukku ala lientyä. Kyllä se siitä.

Vierailija
6/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni kun on ihminen joka on aina oikeassa ja muut aina väärässä. Hirveän kuluttava ihminen noin ylipäätään...ei kestä minkäänlaista kritiikkiä mutta jakaa sitä auliisti muille. ap

Vierailija
7/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen ihminen toimii tuolla tavalla toisten selän takana???? Epäilee, että toinen valehtelee??? Sen takia tarkistaa asian rehtorilta!! Ja kehtaa vielä kertoa sitä ympäri sukua. Ihan hyvä, ap, että sanoit mielipiteesi. En kyllä välttämättä jaksaisi tuollaista ihmistä, jos ei edes itse tajua, miten väärin on tehnyt. Onko pyytänyt pojalta edes anteeksi?

Vierailija
8/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekijä kun halus vaan varmistaa etteivät muut ostele turhaan lahjoja...narsisti se on ollut aina ja menee pahempaan suuntaan iän myötä :(

Vierailija
9/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tajua...

Vierailija
10/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä surullisen kuuluisissa yo-juhlissa ei puhunut mulle tai lapsilleni sanaakaan. Juu hänellä on tapana purkaa aikuisten erilielisyydet myös lapsiin....juu en minäkään ymmärrä mutta minkäs teet? ap

Vierailija
11/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samanlainen joka loukkaantuu kaikesta ja aina on vika muissa.

Koita antaa asian olla, kontakti minimiin ja keskityt elämässäsi oleviin hyviin asioihin. Tollasten ihmisten kans ei voi voittaa.

Olen samaa mieltä muiden kanssa että ei kannata puuttua muiden väleihin, etenkään jos on tollanen hankala tyyppi kyseessä. Keskity omaan perheeseesi ja muuhun sukuun, pidä hyvät välit siskonpoikaan ja anna isän tapella muiden kanssa.

Vierailija
12/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää en puutu tähän mutta olen silti hyvilläni että sain sanotuksi mielipiteeni. Niin monta kertaa se ihminen on minutkin maan rakoon lytännyt enkä ole uskaltanut sanoa mitään. Miten voikin ihminen olla niin mustavalkoinen. Ellei toinen ole täysin puolellasi on hän heti vihollinen....ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi