onko niin,että ns.pikku kännissä tulee totuudet esiin?
ainakin silloin voi sanoa,jos ei selvinpäin viitti tai ns,ujostelee...jos vaikka ujo on luonteeltaan
Mitä mieltä oot?
Kommentit (5)
Kyllä itse kännissä olen puheliaampi mutta en avaudu kaikista salaisuuksistani siltikään
en tee selvinpäin. Kuitenkaan en voi sanoa, että ne olisi tosiasioita.
Joku myytinmurtaja vois selvittää mistä siinä on kyse.
asioita rohkeammin joita en viitti tai uskalla sanoa selvinpäin..ja itsekin olen puheliaampi kännissä.
ja mun miesystävä on ns.mukavampi pikku kännissä,selvinpäin on aika hiljanen.
mutta en kyllä edes kännissä puhu niistä asioista, jotka ovat vaikeita minulle tai joista en ehdottomasti halua puhua kenellekkään.
Noita kännisten rakkaudentunnustuksia, joista ei selvinpäin puhuta olen minäkin kuullut. Yleensä aamulla kaikki päättyy toteamukseen: "mä en muista mitään." Tiedän sitten miten asia todellisuudessa on...
Humalaisten ja lasten suusta kuulee totuuden, sanotaan vaan lieneekö se totta.
Kun on tällein ihan klassisesti käynyt jo useampaan kertaan saman ihmisen kanssa, että pikkukännissä (ja isossa) hän tunnustaa ihastuneensa jo kauan aikaa sitten minuun, on hyvin rakastuneenkin oloinen (jopa ITKEE sitä, ettei meistä tule paria)ja on hyvin hyvin lähellä koko ajan ja haluaisi enemmän... Mutta sitten kun aamun ja arjen valjettua selvin päin kysyn, että mikä juttu.. niin sit ollaan ihan muuta. Kumpaako se on, kännissä totuuksia vai selvinpäin totuuksia. Kännissä valheita vai selvinpäin valheita (kun on pakko olla korrekti)??
Hmm..... Pitikin kaivaa tämä asia taas muistin syövereistä.....