Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sylkirauhasissa kivi

Vierailija
09.06.2010 |

Mulla ollut 3 päivää poski mahdottoman kipeä ja tänään lääkärissä kerrottiin syyn olevan sylkikivi. Pääsen sen poistoon viikon sisällä. Tietääkö joku miten se poistetaan, koskeeko se, mitä siis poistossa tapahtuu? Onko kipeä vielä poiston jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyspalstalla olen nähnyt keskusteluja aiheesta.

Vierailija
2/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä uudestaan käynyt hoidattamassa sitä pois. Ei muistaakseni sattunut yhtään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se poistetaan vai miten?

Vierailija
4/9 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. En kyllä tiedä onko se mulla tiehyessä vai rauhasessa. Mutta kiitos vastauksestasi!

Vierailija
5/9 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi että pitää opetella juomaan enemmän tai tulee ihan toistuva vaiva. Mulla oli myös poski ihan tajuttoman turvoksissa, onneksi ongelma ratkesi itsestään.

Vierailija
6/9 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse poistamis-operaatiosta, mulla kun ei itsestään lähde.

Vierailija
7/9 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rauhasen sisällä vai tiehyessä. jos tiehyessä, se on tietääkseni helpompi juttu, mut jos rauhasen sisällä kuten mulla oli ja iso semmoinen ja ei tullut itsestään ulos niin jouduin leikkauseen jossa poistettiin nukutuksesssa koko leuanalus sylkirauhanen nukutuksessa. Pitkä arpi kaulassa komeilee nyt.

Vierailija
8/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla kokemuksia sylkikivestä ja sen poistosta? Mulla on ilmeisesti muutaman päivän nyt ollut korvasylkirauhasessa jokin tukos, huomenna soittelen lääkäriaikaa. Todella ikävä vaiva kun tuntuu koko ajan ja turpoaa toinen poski aina kun syö jotain :(

Vierailija
9/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo enempi vettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan