Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olispa helle!

Vierailija
09.06.2010 |

On se perkele, kun kesälläkin on kylmä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä,synkkä ilma :(

Vierailija
2/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hellettä, noh uimavedet sais vähän lämmitä. Raskaana epämukava olo helteellä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua suuresti ärsyttää nuo tädit bussipysäkeillä ynnä muualla, kun höpöttävät, miten ihanaa säätä, kun ei ole liian kuuma. Siinä sitten yritän nätisti hymyillä ja nyökytellä, vaikka itse jäädyn. Ja mielelläni ottaisin vaikka joka kesäpäivälle sen helteen, vaikka näin raskaanakin! Kyllä kesän täytyy olla KESÄ!

Vierailija
4/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 astetta on jo liikaa, yli 25 astetta tuskaaaaaa.

Mä RAKASTAN talvea, lunta, pakkasta, syksyä, vesisadetta, syksyn kirpeitä päiviä jne.

Ja kuljen talvellakin vaan joko T-paita tai pitkähihihainen trikoopaita päällä ja ilman sukkia (kenkiin on tietty pakko laittaa sukat). Ja takin alle en laita mitään villapaitaa tms. ainoastaan tuon T-paidan tai sen trikoon..

Vierailija
5/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko pullea?

ap

Vierailija
6/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni ulkona on lämmin nytkin. Mutta kyllä +30 käy myös.

Vierailija
7/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko pullea? ap

Onko sitä nyt niin vaikea ymmärtää, ettei kaikki tykkää kesästä ja helteistä vaan talvesta ja kylmästä???

Itselläni on myös atooppinen iho, joka tykkää kyttyrää auringosta ja suihkuista ym. Eli sitä saa olla rasvaamassa paljon (sama juttu kyllä talvellakin, mutta..). Saan myös helposti migreenikohtauksen hauhtovasta ilmasta, varsinkin jos ukkosta on ilmassa. Myös astma ei tykkää helteistä (eikä kyllä pakkasestakaan, mutta..). Ja itikoista tulee karmeat kutisevat paukamat.

En ole IKINÄ tykännyt kesästä ja enkä tule ikinä tykkäämään.

Ja aijuu, siitepölytkin vielä.. Senpä takia en voi sietää kevättäkään..

Mä olen vaan kuumeverinen ja that´s it! En edes omista mitään pitkiäkalsareita ja talvellakin tykkään nukkua alkkareissa, vaikka makkarissa vetää..

T.5

Vierailija
8/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole rasvakerrosta lämmittämässä kun pitää 20 ilmoilla palella??

Vierailija
9/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopiva. Aurinko on paistanut ja mittari näytti +22°c. En valita yhtään!

Vierailija
10/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt ei montaa hellepäivää vuodessa ole. Ja nyt kun niitä oli, olin mökillä, ja siellä tuulee aina, eikä varmasti pääse tulemaan kuuma. Ja jos tulisi, voisi aina hypätä järveen. Vielä ei ole erityisesti houkutellut lähteä pulikoimaan.

Vierailija
11/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...BMI 19, eli en ole anorektikko. 18,5 on normaalin alaraja btw. Mutta tosiaan - t-paita päällä kämpässä, jossa asteita 24 - ja on viileä. Helle olisi ihanan rentouttavaa.. Onnex sauna päällä!

ap

Vierailija
12/12 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parituhatta kilsaa Helsingistä etelään, tänäänkin 30 astetta ja siitäpä tuo vielä nousee heinä-elokuussa. Ja kesä kestää syyskuun loppuun.

En pelkästään Suomen kammottavan ilmaston takia voisi enää kuvitella asuvani siellä..