Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehonkoostumusmittari (omron). Kokemuksia?

Vierailija
09.06.2010 |

Tilasin netistä Omronin kehonkoostumusmittarin. Onko jollain kokemusta härvelistä? Millaisia rasvaprosentteja olette saaneet?

Kolme lasta synnyttäneenä potsina minua vähän hirvittää nuo tulokset. BMI on mulla normaali noin 23. Kuitenkin ennen raskauksia 20,5. Tarkoitus olisi päästä takaisin vanhaan painoon,mutta koska ikää on jo reilusti yli 30, niin en enää aio tyytyä sopivaan painoon vaan tarkoitus olisi saada nuo lihasarvot myös kohdalleen.

Onko kokemuksia ja oletteko olleet tyytyväisiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis omron bf511? Onko antanut luotettavan oloisia tuloksia? Mietin ostoa..

Vierailija
2/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiryhmä oli yksimielisesti sitä mieltä, että Omron BF511-kehonkoostumusmittarista oli hyötyä

http://www.iltasanomat.fi/caloriscan/art-1288518482673.html

Edullisesti amazoonista, ilman posti/toimituskuluja.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0033AGBW0/ref=sr_1_6?ie=UTF8&tag=we…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaessani laihdutuksen olin 168 ja 77 kg, jolloin se näytti rasvaprosentiksi melkein 40.

Pudotin painon 65 kiloon, jolloin rasvaprosentti oli yhä melkein 30.

Jostakin netistä löysin faktan, että jos rasvaprosentti on yli 30, niin on sairaalloisen ylipainoinen!

Eli mitä tästä nyt sitten pitäisi ajatella?

Vierailija
4/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin miehelle joskus lahjaksi, ihan kivahan se on, vaikka en kovin usein siellä käy.

Mulla ikää jo 46 v, fat on 30-32, mikä käsittääksen ihan ok tämän ikäiselle. BMI n. 22.

Vierailija
5/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 15% pitäisi olla.

Naisilla Normaali kokonaisrasva% 21-35 vaihtelee iän mukaan.

Miehillä normaali 8-24% iästä riippuen.

Vierailija
6/6 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni Omron BF511:st on positiivinen ja tietääkseni sen mittaustulokset on kalibroitu riittävän suurella otannalla laitetta kehitettäessä ja verrattu tieteellisiin mittausmenetelmiin. Hieman kosteutta jalkapohjiin ja kämmeniin, että sähkönjohtavuus on taattu niin tulokset eivät karkaa totuudesta. Uskokaa Omronin näyttämää BMI:tä, rasvaprosenttia ja varsinkin viskeraalisen rasvan määrää. Päältä laiha ja sisältä lihava on hyvin yleinen ongelma.