Kai sinun lapsesi lähti sairaalasta näin hienona?
Kommentit (22)
Tämän tyypin tyyli ym. asiat on jo moneen kertaan puitu tällä palstalla.
Kuka hitto ton Mian kaivaa tasaisn väliajoin esiin ja otsikkokin oli taas ihan sama...
Ihan on kuin 6-vuotiaan vauvanukke...
Itse rakastan vanhaa talonpoikaistyyliä.
jos joku tykkää pitsistä ja hempeestä tyylistä, niin miksei saisi??
hankkikaa elämä.
Taitaa ap olla jostakin katkera tälle Mialle. Veikö Mia miehesi????
En minäkään tuollaisia hörhellyksiä laittaisi, mutta jos Mia tykkää tuollaisista, niin miksei saisi?
Jos meillä ois suvussa tollanen, niin taatusti käyttäisin, vaikkei oiskaan oman maun mukainen
Ei minun tyyliä, mutta jos tämä Mia pitää, hänen on asiansa. Onko tämä Mia joku tunnettukin henkilö? Laulaja ja lauluntekijä oli ammattina sivuilla?
Kultakorut puuttuu! Siis aivan tyylirikko, ettei roiku noitten pitsihörhelöiden lisäksi vähintään viittä paksua kultaketjua ton kopan ympärillä ja sit pitäis vielä olla erivärisiä helmiä! Kyllä vauvaparan koppa on ihan alikoristeltu, sanon mä! Meilläpäin tuommoista vaatimatonta koppaa ei tapeteista erottaisi ;)
Ilkeää silti alkuperäiseltä laittaa kuva tänne näkyviin ja sitten haukkua retostella perään.
Mina tulen aina hyvalle tuulelle noista sivuista. Ei tosiaankaan vastaa minun makuani, mutta tuo nainen perheineen nayttaa tosi tyytyvaiselta ruusujensa ja rimppsujensa keskella. Ja tosiaan tekee homman kunnolla, kuvista nakee, etta kotikin on samaa tyylia :). Jos tykkaa, niin mikas siina.
Ilmeisesti han laulaa tyokseen hengellista musiikkia.
Ihanaa että joillain on noin lämpimät ja läheiset suhteet perheeseensä.
Ja Mialla on ihailtavan paljon positiivista energiaa. Ei voi kuin ihailla häntä!
hieman suvaitsevaisuutta kehiin, eiköhän me kaikki tyyleinemme mahduta tänne ja ihana että ihmisiä on erilaisia. Mian tyyli on tuo, enkä nyt sanoisi että on huonompi kuin av-mammojen tyyli haukkua muita päivästä toiseen netissä.
Ei siis itse varsinaisesti mikään julkkis, ja työkseen tekee hengellistä musiikkia ja muita hengellisiä juttuja.
Onneks ei vauva ollut muuten poika, olis sitä voinut isona tuollaiset rimpsukuvat nolottaa...
saahan jokainen toimia ihan niinkuin haluaa,mikäs minä olen arvostelemaan.