Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:kuinka moni on harrastanut anaaliseksiä??

Vierailija
31.07.2005 |

Miestä kiihottas kovasti ja on ehdotellu?? sattuuko hirveesti? vähän kutkuttais tietty itseäkin koittaa:)

ootteko harrastanu? miltä tuntuu

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kun tulee se on kivaa, sitten tuntuu pahalle, sen jälkeen en kyllä anna laittaa pimpsaan ennen kuin on käyty pesulla... eikä mies saa ruikata sinne...

Vierailija
22/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko, että on kivaa niin kauan kuin itse saat, mutta mies ei saa laueta sinne???

Mä taas en siinä hommassa ole o:ta saanut edes klitoriksen kautta, mutta mies saa kyllä mielihyvin laueta sinne.

31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli kovat halut, ja sitä tehtiin montakin kertaa päivässä. Sen jälkeen peppuseksi on ollut edelleen useasti ohjelmassa. Saan myös orgasmeja sieltä.

3x äippä

Vierailija
24/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista HERKKUA :P Naisihminen olen ja osaan kyllä nauttia perä seksistäkin. Mies kiihottaa ensin minut kokonaan ja kun olen aivan kliimaksissa, se on sama paneeko se perään vai ykköseen, taitava mies osaa tehdä sen täysin ilman kipua, isollakin vehkeellä.

Vierailija
25/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää, toiset ei. Minusta se tuntuu isolta paskahädältä. Eikä sitä ennen tarvitse tehdä mitään huuhteluja, käy vaan pöntöllä normaalisti ja käyttää kumia ja liukuvoidetta.

Miehet tykkää siitä, koska siinä stimuloidaan eturauhasta. Naisilla taas ei ole sellaista elintä. Mut silti jotkut tykkää siitä.

Vierailija
26/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitus tekee mestarin, vasta viimeisemmällä kerralla tuntui oikeesti hyvälle, kylläpä kannatti suostua miehen ehdotukseen, niin ku aina! eihän mitään kivaa voi löytää ja kokea jos mihinkään uuteen ei koskaan suostu! niin että kaikki naiset vaan anaaliseksiä harrastamaan uroksenne kanssa!

Vierailija
27/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se mulla ainakaan ihanaksi ole koskaan muuttunut, tuntuu vaan siltä kuin isoa jööttipökälettä veivattaisiin siinä edes takas ja haluaisi pakertaa sen ulos. Sen jälkeen onkin nautinto mennä VESSAAN !

Vierailija
28/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumi menee kakkaiseksi? En minä haluaisi kakka-asioita miehen nähden. Yhden kerran koitin tooosi pienikaluisen exän kanssa. Kakkaa ei tullut aktin aikana mutta heti sen jälkeen tuli lakanoille tuhrua, ja se hävetti.

Synnytyksessäkin hävetti kun kakkaa pukkas.

Vierailija
29/33 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla sain sellasen oon että...huh huh...

synnytyksen jälkeen ollaan muutaman kerran kokeiltu, eikä oo tehny hyvää.

Vierailija
30/33 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole käytetty kumia, eikä miehen kalu ole tietääkseni mennyt kakkaiseksi. Lakanatkaan eivät ole tahriintuneet muuta kuin siihen liukuvoiteeseen, jota on joka paikassa (käsistä tarttuu).

Vierailija
31/33 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miestä kiihottas kovasti ja on ehdotellu?? sattuuko hirveesti? vähän kutkuttais tietty itseäkin koittaa:)

ootteko harrastanu? miltä tuntuu

Kantsii kokeilla, meillä harrastetaan jatkuvasti, saa paremmat orkut kummallekkin. Ei yökötä eikä ikinä ole sotkua tullut, huolellinen hygenia on A ja O. Edetkää hitaasti ja liukuvoide voi auttaa, rentona ja jännittämättä kivaa tulee....

nimim. tonttutyttö

Vierailija
32/33 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaimon kanssa kokeillut pyllyyn naintia . varovasti ollaan tehty peppuun panoa.

Vierailija
33/33 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaikea kuvitella juuri mitään parempaa tässä elämässä kuin nähdä nainen pylly pystyssä ja työntää penis naisen peppureikään. Sain seisokin jo pelkästään tämän kirjoittamisesta.

Tiedän kokemuksesta että myös nainen voi rakastaa peppuseksiä, sellaisen kun vielä löytäisi!