Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kyylää naapurin teiniä

Vierailija
08.06.2010 |

Eikä tämä valitettavasti ole edes provo. Kesän tultua on tullut myös naapurin tytön tarve olla bikineissä auringossa tai muuten vain heilua pihalla vähissä vaatetuksissa. Ja eiköhän vaan. Siellä se mun mies ajaa nurmikkoa, kitkee kukkapenkkiä, huoltaa autoa ja tekee vaikka mitä tehokkaammin kuin koskaan ennen! Enkä nyt tiedä pitäiskö olla mustis vai nauraa, mutta kyllä tämä vaivaa isolla veellä. No parasta että sain edes tänne tätä purkaa. Toivottavasti teilläkin on vastaavia ongelmia elämässä. =)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan joskus sen auton akun latauksenkin aikana uros ja naaras liitokset löytäisi toisiaan takapenkillä tai varvaspiuhat huuruisessa tuulilasissa jousten sisäänajon yhteydessä...

Kyllä musta tuntuisi tosi pahalta, jos mun 16v tyttöä aikuinen mies tuijottelisi kiihottuneena..

No on se täysikäinen kun ajaa autollakin. Ottaa oikeastaan aivoon koko juttu. En mä nyt ole nähnyt, että se siellä kiihottuneena tapittaisi, mutta kuitenkin jotain.

Vierailija
2/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalle, ala pyllisteleen... osta kaikki pushupit, stayupit foreverupit ja everydayupit, pinkeet topit päälle ja mikroshortsit

Eiköhän ukkokin tokene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehaisi minun miehenikin tämän kesän minihame ja mikroshortsi muotia, näyttää niin hyvältä ja mukava katsella. PAlautin äijää maan pinnalle ja muistutin tyttöjen iästä.

sanoi että ei mitää nuorikkoja katsele, mutta hyvältä näyttää silti. ja mikäpäs minä olen sitä kieltämäänkään. Ihanan simpsakat tytöt mikroshortseissaan :)

Vierailija
4/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta tuntuisi tosi pahalta, jos mun 16v tyttöä aikuinen mies tuijottelisi kiihottuneena..

Kotoa lähtee myös ne soveliaan pukeutumisen säädökset. Aikanaan tulen kyllä pitämään huolen että omat tytöt ei leiki Baywatch pimuja täällä kylän raitilla...

Vierailija
5/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän ap:n kasvaa aikuiseksi ja miehensä.

toisilla on oikeus olla pihallaan ilman että heitä töllistellään teidän pariskunnan taholta ja kadehditaan heidä vartaloaan!

hävetkää!

Vierailija
6/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamassa aurinkoa, oletan.

Meilläkin teini ottaa aurinkoa omalla pihalla ja vetäisin kyllä herneet nenään, jos joku naapurin miehistä ryhtyisi häntä tuijottelemaan. Yäk.

Vierailija
7/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole. Olen lady.

T: 11cm mies

Vierailija
8/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt pääsit teinit vastaamaan rajan toisen puolen lisäksi täältä. no jos on kanttia tulla rajan tälle puolen, tulkoon vaan.

Vierailija
9/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tuijottelusta!!!

Vierailija
10/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tuijottelusta!!!

niinpä.

Vierailija
11/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles että kaikki tajuaa mitä se touhuaa, ja porukka naureskelee vanhalle ukolle. Luulis kyttäyshalut vähenevän.

Vierailija
12/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles että kaikki tajuaa mitä se touhuaa, ja porukka naureskelee vanhalle ukolle. Luulis kyttäyshalut vähenevän.

Vierailija
13/23 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoi innoissaan ennen minua olleensa seksisuhteessa 18v tytön kanssa tyyliin "ymmärtäisit kyllä miksi jos oisit nähny sen typyn!!!!" Jepp... ja miehellä siis ikää liki 40vee..

Vierailija
14/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen teinin tohon meidän aidan taakse keikistelemään, jos se sais mun ukon tekemään kuvailemisia koti / pihatöitä ;)

Vierailija
15/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ulkopuolisen silmissä sekä surullista että huvittavaa kun vanhalla äijällä nöpöttää pikkuvosuja tiiraillessa.

Vierailija
16/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen teinin tohon meidän aidan taakse keikistelemään, jos se sais mun ukon tekemään kuvailemisia koti / pihatöitä ;)

Toi tuli kuule mullekin mieleen, että pitäiskö se palkata joka kesäksi tuohon rajalle keikistelemään.

Vai keikisteliskö se vahingossa joskus rajan toisellakin puolella? =)

Vierailija
17/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se täysikäinen kun ajaa autollakin. Ottaa oikeastaan aivoon koko juttu. En mä nyt ole nähnyt, että se siellä kiihottuneena tapittaisi, mutta kuitenkin jotain.

Vierailija
19/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se 16v:kin jo nainen!

Vierailija
20/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan joskus sen auton akun latauksenkin aikana uros ja naaras liitokset löytäisi toisiaan takapenkillä tai varvaspiuhat huuruisessa tuulilasissa jousten sisäänajon yhteydessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi