Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten stringejä käytetään?

Vierailija
19.07.2005 |

Ja ihan tosissani olen. Olen juuri ostanut parit ensimmäiset stringit ja osaan ne pukea päälle mutta ne tuntuvat kauhealta! Tottuuko siihen että takapuolessa kulkee kangasta vai mistä tässä on oikein kyse? Ihan hyvälaatuiset (=keskihintaiset) niiden pitäisi olla. Ei kai kukaan tällaisia voisi vapaaehtoisesti pitää? Help!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat niin epämiellyttäviltä.

Vierailija
2/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran stringit jotka olivat kovempaa pitsiä eikä niitä voinut käyttää,pylly' nauha' oli todella kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen takia nyt viimeksi niitä ylleni pukisin, vaikka se on mankunutkin.

Vierailija
4/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuu tosi epämukavilta. Olen yrittänyt laittaa haarakiilaakin eteen ja taaemmas mutta en ole keksinyt missä olisi paras...

Vierailija
5/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pidän niitä. Ne ovat kyllä naurettavan näköiset, mutta harvapa mun pyllyn ilman päällysvaatteita edes näkee...

Vierailija
6/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuultaa joku kukkakuosikoko takapuolen leveydeltä.

Vierailija
7/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputulos on lähes sama, kun ilman alushousuja. Ihmettelen.

Vierailija
8/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset pöksyt näyttävät ihan hyvältä jos oikea koko ja malli. Liian pienet pöksyt saavat pienemmänkin ahterin 4 osaan

T:isopyllyinen

p.s ainakin minun ison pyllyni ne stringit saavat näyttämään todella rumalta

Vierailija
9/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kannata tuijottaa hintaa. Tärkeämpää on materiaalien pehmeys, varsinkin tuon ns. naruosuuden. Saumakset ja muut saattavat tuntua ikäviltä jo tottuneellakin käyttäjällä jos ne ovat kovia. Ja toinen huomion arvoinen asia on se, että tarkistaa että haaraosassa on riittävästi leveyttä. Muuten saattaa hämmästyä :D Jotkut stringit kun tuntuvat olevan tehty tiivisti supussa oleville häpyhuulille, ja pienille sellaisille.

Mutta suosittelen että käytät päivän pari, siis pehmeitä stringejä, niissä on todella suuria eroja. Jos et pidä niistä silti voi olla ettei se ole vain sun juttu. Älä väkisin pidä!!!

Vierailija
10/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pitämään välillä pikkuhousunsuojia valkovuodon takia,niin olisi aika ikävän tuntuista kun vuoto valuisi jalkoja pitkin :/

Vierailija
11/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ostan useimmiten vaatteita joista ei näy läpi, joten eipä alkkarien kuosi haittaa

Vierailija:

kuultaa joku kukkakuosikoko takapuolen leveydeltä.

Vierailija
12/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että stringit saavat pepun näyttämään rumalta, en sanonut että jakaisivat sen osiin. On vähän eri asia. Ahterini näyttää huomattavasti kauniimmalta " vanhanaikaisissa" alkkareissa, joita juuri nyt löytyy esim. Lindexiltä

Vierailija
13/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 13 yllään valkoinen läpinäkyvä lyhyt mekko ja mustat stringit pinkillä pääkallolla

Vierailija
14/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sitä paitsi haittaa, jos alkkarin reunat hieman läpi näkyy. Mieluummin niin kuin epämukavat stringit jalassa.

Vierailija:

t. 13 yllään valkoinen läpinäkyvä lyhyt mekko ja mustat stringit pinkillä pääkallolla

Vierailija
15/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa olla liian

-pieniä - hankaa ikävästi

-liian isoja - ei löydy sopivaa " kohtaa"

-liian joustavia - hankaa ja joutuu myös " hakea paikkaa"

-liian kapeita - hiertää, eikä suositella joka päivä pidettäviksi!

-liian korkeita- näkyy rumasti housujen yläpuolelta ;-)

Eli oikea koko ja laadukas stringi ihonmyötäisten housujen ja hamosten alle--ON TOSI HYVÄ ALUSVAATE!

Ei muuta kuin totuttelemaan rohkeasti!

t.alusvaatemyyjä

Vierailija
16/32 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

takamustasi tarkkailevat silmäparit huomaavat keskittyä olennaiseen...

Vierailija
17/32 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on vain kokeiltava, ja kun oikeanlainen malli ja materiaali ja leikkaus löytyy niin nopeasti kauppaan ostamaan ne kaikki :). Ilmeisesti stringejä ei sovitella? Iiks, olisikin aika ikävää sovittaa alkkareita jotka ovat jo jonkun toisen persvaossa käyneet...

Vierailija
18/32 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ajat ovat muuttuneet: ennen joutui pakaroita kaivelemaan esiin valtavien alkkareiden kätköistä..nykyään joutuu kaivelemaan alkkareita pakaroiden välistä..:D

Vierailija
19/32 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kangas on paras? Pehmeä puuvilla? Sileä satiinin tapainen?

Vierailija
20/32 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon kanss on oltava tarkka, ettei purista ja hankaa. Sitten materiaali ainakin alussa pehmeää puuvillaa - niitäkin on ihan kivannäköisiä.

Ja string-malliset suoja ja siteet toimivat tosi hyvin. Eivät ehkä niillä, joilla on runsaat kuukautiset. Nykyään en vaihda stringejä taviksiin edes kuukautisten aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi