Lainaatteko lapsenne pottaa lapsivieraille?
Mua hämmästytti kun tuttavani ei suostunut lainaamaan heidän pojan pottaa meidän pojalle kun oltiin siellä kylässä. On kuulemma ällöä ja tulee vieraita pöpöjä.
Eipä siinä sinänsä mitään istutin omaa poikaani vessan päällä (1½v)mutta enpä ole aikaisemmin kuullut moisesta. En toki käytä kauppakeskuksien tai ravintoloiden pottia koska ne ovat mielestäni "ällöt".
Kommentit (14)
Mua hämmästytti kun tuttavani ei suostunut lainaamaan heidän pojan pottaa meidän pojalle kun oltiin siellä kylässä. En toki käytä kauppakeskuksien tai ravintoloiden pottia koska ne ovat mielestäni "ällöt".
toisten pottiin kyläillessä, päiväkodin pottaan ja jopa noihin ravintoloiden/kauppakeskusten pottiin ;) (pöntöt on vielä ällömpiä mun mielestä)
Kyllä meillä saa pottaa lainata eikä kukaan ole koskaan edes kysynyt saako sitä käyttää. Samoin käytämme itse kylässä heidän pottiaan, kaupoissa kauppojen pottaa ja ravintoloissa niissä olevia.
Iik! Pöpöjä!
Ehkä ystäväsi haluaa että aikuiset ihmisetkin tuovat omat posliinipöntöt mukanaan.
oma potta seuraavaksi mukaan kylävierailulle:)
Kauhistus, ne ehkä rakentaa lapselleen oman vessaistuimen kun on aika siirtyä potalta pöntölle... :D
Yäk mitä pöpöjä tulee.
Sontikoot housuihinsa.
oma potta seuraavaksi mukaan kylävierailulle:)
Desinfioin pöntön, potan ja pesualtaan aina vieraiden lähdettyä.
Sen lapset varmaan kuolisi pottapöpöihin päiväkodissa tai perhepäivähoidossa :)
ja vessastamme löytyy vieraspotta desinfioituna aina uusia vieraita odottamassa! Ei sitten tarvii kenenkään yökötellä!!!
Neuroosinsa kullakin.