Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä helvetin itsepäisen miehen kanssa?

Vierailija
08.06.2010 |

En ole mikään nöösö, mutta mieheni on aivan mahdoton: hän haluaa päättää käytännössä kaikesta.

Asuipaikasta, rahankäytöstä, lomista, lasten harrastuksista jne. Ja jos minä vastustan niin hän tekee kuitenkin niin kuin hän haluaa. Vaikka itkisin ja huutaisin niin tulos on ihan sama.

Yleensä jankkaan asioista muutaman päivän tai muutaman viikon tai muutaman vuoden ja mikään ei muutu.

Mitä tuollaisen miehen kanssa pitäisi tehdä?

Ei jaksaisi, mutta en haluaisi erotakaan koska miehessä ei muuta vikaa. Hyviäkin puolia löytyy paljon, mutta tällaisena päivänä taas vaikea muistaa niitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ujutat omat ideasi ja tahtotilasi miehelle niin, että se luuleen niitä ajatuksia omikseen:) Sitten muistat kehua häntä kuinka fiksu hän onkaan:)!!

Oikeesti mun mielestä miehelle voi "myydä" tosi paljon juttuja niin ettei se huomakaan...

Vierailija
2/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman tien kulkija...

Minä oinas ja vahvatahtoinen, mutta tuulimyllyä vastaan taistelu uuvuttaa.

En osaa olla ovela enkä ujutella mitään. Mies tietää mitä tahtoo :(((( eikä hevillä luovu omista suunnitelmistaan. Ei ainakaan isommista. Lounaspaikan valinnassa voi luovuttaa, vaikkei helpolla siinäkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies olisi ex-mies hyvin nopeasti.

Vierailija
4/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin horoskoopista kiinni...

Vierailija
5/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaisen miehen kanssa pitäisi tehdä?

Minä en ole mikään seinäkukkanen enkä jaksa sellaiseksi tulla.

Ero olisi varmaan järkevä, mutta tunteiden puolesta ei.

ap

Vierailija
6/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko sitten hänen päätöstään? Eli et ole osoittanut että kuinka tärkeä mielipiteesi on sinulle. Eli jos mies päättää lounaspaikaksi hesburgerin ja haluat mennä pitsalle, niin mene sitten sitten pitsalle! Mies tulee jos tulee. Älä nynnyile, kovaa tahtoa vastaan toimii joskus vain toinen kova tahto.

Vierailija
7/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

savolaisittain niin arki sujuu paremmin

Vierailija
8/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joskus fiksu ja kehunkin häntä, mutta hän ei kehu juurikaan minua, mieluummin itseään, joten en jaksa kauheasti kehua, kun luulee olevansa niin mainio. Ehkä joitain narsistisia piirteitä omaa, mutta en luokittelisi vielä täysin narsistiksi.

Ehkä iän myötä pahenee.

Toi vinkki että tee oman pääsi mukaan on hyvä, mutta ei toimi isommissa asioissa esim. asunnon osto, lasten harrastukset, lomamatka tms. joihin hän on jo sitonut rahamme. En voi kuin inttää että eikö voisi jotain muuta ja se ei johda mihinkään. Hän keskustelee aikansa ja tekee sitten mitä haluaa.

Mutta ehkä pienemmissä asioissa voisin heittäytyö helvetin vaikeaksi ja tehdä mitä huvittaa. Ehkä sitten huomaisi ettei se niin kivaa olekaan! Ei oikein oikeasti tajua, että mä menetän järkeni pian ja vedän halolla päähän.